Tis wel een gezellig onderwerp geworden hier... Hihi.. Heb de test van het kruidvat geprobeerd, niet die van 2 voor 5 euro, maar gewoon zo`n aparte van ong. 7.5 euro.. Ondertussen voel ik nog steeds niets.. Noppes.. Nada... Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik ook niet zo geloof in het later positief testen maar omdat ik altijd ( 6 maanden ) zo precies ongi wordt, vindt ik dit toch wel een beetje vreemd, dus ergens is er toch wel een beetje hoop! Maar anders kunnen die duivels inderdaad beter nu komen dan over een paar dagen pas, dan kunnen we teminste weer aan de gang voor een nieuwe ronde..!! Succes voor de andere meiden die in dezer dagen ook positief moeten gaan testen!! Grtz. Linnieke
nou hier in het kader van rarehoofden ( wannabee horny ofso tijdens t stappen ) fotos Bekijk bijlage 28035 hihi
Hihihihi, nog heel even spammen hoor.... kijk hoe schattig. We hebben van de zomer twee nestjes gehad (uit nestje 2 hebben we Kwaak gehouden) Even foto's ervan plaatsen, vond het zooooooo leuk om kittentjes te hebben, en volgens mij zijn er hier meer poezenliefhebbers Nestje 1 van Zaza Nestje 2 van Plukje Dribbel en Noortje-Liefde
Goedemorgen Linneke, jammer voor je dat negatief is maar het kan nog ik heb hier wel gelachen was wel leuk even ergens anders aan denken was wel fijn
wauw! die is echt super leuk! ik heb er ook nog eentje waarbij ik natuurlijk weer een kusje moet geven. o en oja als je denkt waarom zit je met een zonnebril op...dat is mijn handelsmerk die heb ik altijd bij me en als er maar een beetje zon is doe ik m op...zelfs in de winter. ik gek? nee joh!
Lydia, leuke foto !!! Mendie, vindt die zwartwit toch leuker dan die roze Die laatste foto van jou is trouwens wel bizar zeg, met je ventje er doorheen!!! Zag ik eerst helemaal niet Heel kick!!
meiden, heel even ontopic, om er zometeen ook weer keihard af te donderen kunnen jullie even hier in mijn onderschrift naar mijn tempkaartje kijken. gister zakte me temp en vandaag istie weer omhoog. heel mijn lichaam schreeuwt dat ik echt ongesteld moet worden. mijn lf is helaas ook maar 9 dagen ( heel soms 10) dus ik dacht na die tempdaling gister dat mijn lf nu nog korter ging zijn. en nu gaat t ineens weer omhoog. vage sh*t kan ik wel zeggen.