Sorry kan je niet helpen Ik had nog nooit een temp. kaartje gezien dus ik keek net even op die van jou maar snap er niks van! Wat is een lf trouwens? Wij hadden het geluk heel snel zonder temperaturen/sex op bepaalde tijden of dagen zwanger te worden... Maar er zijn hier vast wel meiden die zo'n kaartje kunnen lezen!!
ja ik dacht daar ook ergens wel een beetje aan, maar ik voel alles precies hetzelfde als dat ik ongi moet worden. ik heb behoorlijke pms en elke klacht ( en dat zijn er veel) die ik normaal heb voor mijn ongi, heb ik nu ook. snap er de ballen van hihi. o en een lf is de luteale fase. dat is de fase tussen eisprong en nod. maar muis ik heb natuurlijk dat je gelijk zult hebben, maar ben bang dat t m weer niet is pff.
ik had ook ongi klachten hoor voor ik ongesteld moest worden, en die heb ik nog 3 maanden gehad in mn zwangerschap dacht elke keer, shit ik word toch ongesteld! hoevaak ik wel niet snel naar de wc ben gerend om te kijken hihihi maar ik duim voor je!! spannend!!!!
btw, kunnnen we dit topic niet laten verplaatsen naar de lounge ofzo? en de titel veranderen? hahahahhaha kvind het wel een super gezellig topic namelijk, en dalijk wordt ie gesloten omdat er nogal offtopic wordt geageerd
tutsje hahaha nou idd heb er wel een hard hoofd in hoor. mijn lf is echt te kort. toevallig heb ik gister de gyn aan de tel gehad en ik krijg daar nu medicijnen voor, waar ik volgende maand mee moet beginnen de dag na mijn ei en dan 14 dagen, dan is er meer tijd om in te nestelen. maar ja je hoort t wel vaker he dat op t moment dat er wat voor gaat gebeuren, t al niet meer nodig is dus wie weet nu ben ik degene die me hier moet blijven melden hahaha o nee de TS ook nog steeds, want nog steeds geen ongi bij dr
hmmm ja ik heb eigenlijk zelf ook een kater.. stom stom stom mendie.. we kunnen er vast wel een leuke naam voor verzinnen met zn allen. want nogmaals t zou echt zonde zijn als t word gesloten dit topic.
Bedankt voor de uitleg! Ik hoop echt dat je zwanger ben!!! Zou toch wel leuk zijn, dat er uit de oorspronkelijke 'bedoeling' van dit topic toch een postieve test komt. Over je ongi klachten kan ik wél meepraten Ik heb tot een week of 8 in m'n zwangerschap flinke klachten gehad gewoon of ik ongesteld moest worden!! Inclusief kramp in de onderbuik enzo. Volgens de vk is dit heel normaal.... dus wie weet
Hihihi, nou onze 3 poezen zijn dan geen katers maar kunnen ook geen nestje meer krijgen hoor! Haha, alleen't kleintje nog maarja is met 3 weken beetje zielig om te laten helpen zou inderdaad zonde zijn als topic wordt gesloten!
haha ik heb wel 2 peozen maar die kennen ook nie meer zwanger worden en je kaartje .. ja innstelingsdip zou kunnen ind.. ik snap ook niks van die van mij .. ikke blij dat me temp naar beneden was.. gaat ie niet meer omhoog haha we zien wel !!
hmm jouw kaartje ziet er idd ook redelijk goed uit toch ik ga keihard voor je duimen! ( ik voel me dan altijd zo'n wedden dat figuur )
joehoeee ben ik weer! Gauw even heel de was weg gestreken..blegh wat een rotklus! Maarre...ja kunnen we niet een eigen topic maken...idd zwangere poezen..haha de meiden van dit topic snappen 't dan wel! of de kale poezen club..haha (hebben mensen dan wel een heeeeel andere gedachte bij he!) x