kweet eigenlijk niet zo goed of ik zou kunnen stoppen met roken hoor... Bij mijn 1e zw(/mk) ben ik gestopt, maar denk nu inmiddels dat het ook wel beter is om een keertje sigaretje te roken ipv gestressed te zijn.. dat is nog veel erger voor je kindje. Bovendien als je rookt en pas stopt als je zw bent dan zit het toch allemaal nog in je lijf. Duurt wel een jaar voordat het uit je lichaam is, tenminste dat heeft destijds mijn vk me verteld. Kweet het ook niet hoor, want je hoort zoveel diverse verhalen erover... Nooit roken zou wellicht het beste zijn!
Thanks meiden... Ja ik heb een cattery... Ik hoop over een tijdje een paar poesjes erbij te krijgen... Kaja wordt als het goed is de catteryvader... Een paar bluepoint poesjes wil ik er graag bij... Of Lilac... das lichter als blue... maar ook heeeeel mooi... Kaja zou trouwens goede kansen kunnen hebben op een show...
Hihihi, ja en ik werk 5 dagen per week dus als je ziet hoe vaak ik online ben overdag... het is een verslaving ja!!! Hahaha, ik werk op een vmbo school (met autistische leerlingen) waar iedereen zelfstandig op eigen niveau werkt. Ik hoef dus geen klassikale lessen te doen. Anders zou het niet werken denk ik achter de pc... En ivm de onrust mag ik niet rondlopen, maar moet ik achter m'n bureau blijven. Het nakijken loopt alleen wel eens een beetje achter nu, maar ach dan neem ik dat mee naar huis
Ik zal ook nog even een foto sturen van onze Ceyran... Die is helaas veeeel te vroeg overleden... Is maar een jaar geworden... maar heeeeeeeeeeeel mooie kater... Ceyran was trouwens een bluepoint..
Ja dat het nog in je lichaam zit is wel waar...maar mijn gyn zei dat als ik stop als ik zwanger ben dat prima is...tuurlijk beter om helemaal niet te roken maar goed....dat doe ik dus wel... En ik heb vaker gehoord dat je beter 1 sigaret kan roken ipv stress... Maar ik ga in elk geval niet roken als ik zwanger ben! x
Hey Lydia, ik zie bij jouw onderschrift `laatste ronde voordat Ferdi weggaat`???? Dat is toch niet je vriend die weggaat? Zo ja voor hoe lang dan? Btw, ik slik ook de Etos Zwanger worden pillen. Die hebben mij ontzettend goed geholpen om regelmaat in mijn cyclus te krijgen en nu hoop ik dat ze me goed gaan helpen snel zwanger te zijn .
Oké meiden, ik ga jullie verlaten... Ik ga m'n mex griepprik (na nachten wakker van de twijfel) halen... Ik ben vanavond nog wel even online, heb vanmiddag cursus... zucht Liefs en veel plezier met het gezelligste topic op het forum!! Ps. Ik ben gestopt zodra ik wist dat ik zwanger was in juni en heb nergens last van gelukkig!! B art is meegestopt en die houdt het ook nog steeds vol, al heeft hij het wel iets moeilijker.... logisch natuurlijk. Vind het heel lief dat hij het heeft gedaan!!
maar....... ik heb het op dit moment heeeeeel druk en ik wil wel met hem naar een show... maar die moet wel in de buurt zijn hier dan... Dus even afwachten en kijken
Ja alleen helaas geen goede showkat... De tekening op zijn voorpoten is niet gelijk... Het wit van het voetje aan de linkervoorpoot loopt aan de zijkant te ver door ... zeker tov de rechterpoot... Het voetje mag alleen wit zijn van voren en moet gelijk zijn... En dat had Ceyran dus niet... Maar wel een prachtig mooie kop en superkraag!
getver, moet hij naar afghanistan? Balen voor je zeg! Lijkt me een stressvolle periode voor jullie! x