Hij was ook supermooi!!! En echt superlief!!!!!! Kaja is een halfbroertje van hem... en ook zoooooo superlief!!!! Trouwens nu ik het me bedenk... zijn het ook neefjes van elkaar hahaha... De mama's zijn tantes en ze hebben dezelfde papa... Ze lijken ook echt op elkaar... is echt grappig om te zien... Oooh jee... je partner naar zo een land moeten laten gaan... vreeeeeeselijk lijkt me dat... Tuurlijk het is goed dat het zo kan voor die mensen daar... maar je zal je dierbare maar moeten laten gaan... Succes en heel veel sterkte!!! Ik vind dat "onze jongens en meiden" daar ontzettend goed werk doen en ik ben supertrots op ze!!!! Ooit waren het jongens die ons moesten bevrijden en helpen... En nu kunnen "onze jongens en meiden" het weer voor een ander doen... Laat em maar voorzichtig zijn!!!!
ik vind het grote onzin en veel te gevaarlijk dat ie daarheen moet !!! het lost daar toch niet op en er zijn er al zoveel gesneuveld en t komt steeds dichterbij .. als er nou verbeteringen waren ... :S ... ik wil gewoon dat ie hier bij mij blijft!!!!!
gadsieeee lydiaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat is dat voor smeageltje ... lijkt ET wel!! komt ie van mars ofzo?
oh lydia wat ergggggg... kan je er een beetje mee om gaan? lijkt me best akelig..... knuffel voor jou!
en die etos pillen.... die werkte bij mij ook goed!! of het was toeval dat kan ook! Maar 3 rondes zonder pillen, niet zwanger, 4e ronde met etos pillen en meteen raak hihi
ohhh ik ben weer heeeeuuuullll erg aan het WOG-en (website-ontwijkend-gedrag) ben met een website bezig maar ik klik de hele tijd hiernaartoe hihihihi
nee kan er niet mee omgaan ... ik moet er echt niet aan denken dat hij er 5 maanden niet is !! we hebben een eigen huis zit ik hier ... maar goed kom er wel doorheen ... en t wachten .. ja omdat ik al zown lange cyclussen heb gehad wacht ik liever ff.. en test dan op me verjaardag .. hopen op n mooi kado !
haha ja kopen!!! maar 5 maanden gossie das lang zeg!! heb je wel een beetje afleiding in die 5 maanden? en komt ie tussentijds helemaal niet thuis? balen he, vooral als je zo graag zwanger wilt worden... vind het echt sneu voor je!!!
uhmmmmm, zal ik even aan een van de moderators vragen of ze dit topic willen hernoemen en verplaatsen? of kan dat niet zomaar? wie stemt voor en wie tegen? het gaat nu echt nergens meer over!!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/174554-iemand-ervaring-joomla-yourhosting.html#post5938359 mocht iemand dit weten hier (zo druk hier hihi) ik zit vastttttttt grrrrrrrrrrrrrr
ja laten we een leuke naam bedenken voor 'ons ' nieuwe topic! suggestielijstje aanmaken dan maar? moeten jullie het even aanvullen hoor! -kale poezen club -zwangere poezen club -zwangersch.test voor poes club - - -