ok laten we gewoon 1 lijst maken en iedereen moet die even kopieeren als die er een wil toevoegen..staan ze allemaal bij elkaar! Komt 'ie TOPICNAAM: - - -
TOPICNAAM: kweppie krauw kitty club naked treu the funniest kittens from ZP rrrrrrrrrrrrrr (van t spinnen) kitty-chicks
nou nu is zen biertje op , ik rij ff naar huis , dan kom ik thuis zie ik een lijst staan en gaan we stemmen !!! tot zooooooooo
TOPICNAAM: kweppie krauw kitty club naked treu the funniest kittens from ZP rrrrrrrrrrrrrr (van t spinnen) kitty-chicks funcats
TOPICNAAM: kweppie krauw kitty club naked treu the funniest kittens from ZP rrrrrrrrrrrrrr (van t spinnen) kitty-chicks funcats just us! the kitties
TOPICNAAM: kweppie krauw kitty club naked treu the funniest kittens from ZP rrrrrrrrrrrrrr (van t spinnen) kitty-chicks funcats The Naked Truth Hello Klitty De Poesjes Club
hmmm jaaaaaa daarom ben ik verslaafd aan ben en jerries, de cookie dough~! heb je dat wel es gegeten? zo nee --> niet doen! is verslavend hihihi
TOPICNAAM: kweppie krauw kitty club naked treu the funniest kittens from ZP rrrrrrrrrrrrrr (van t spinnen) kitty-chicks funcats The Naked Truth Hello Klitty De Poesjes Club talkink cats talking pussys talking kittens gepoezemoes
ik bad? nee joh niet meer in ieder geval. nu ben ik best braaf....voor zover iemand als ik dat kan zijn
TOPICNAAM: kweppie krauw kitty club naked treu the funniest kittens from ZP rrrrrrrrrrrrrr (van t spinnen) kitty-chicks funcats The Naked Truth Hello Klitty De Poesjes Club talkink cats talking pussys talking kittens gepoezemoes Wij willen een naakt poesje! Catfight power pussys Veel meiden hebben wel drugs gebruikt eigenlijk als je dat andere topic leest..ik ben echt de heilige maagd maria wat dat betreft! x
in de lounge..heb jij wel eens wat gedaan wat niet mocht..(ofzoiets..) wel leuk om te lezen wat iedereen uitgespookt heeft! x
ik ben nie zooo van de drugs, heb t wel es geprobeerd, thee van paddos, toen was ik 29 (ben nu 28) nou EENS EN NOOIT MEER!!! ik zag gordijnen bewegen, en mijn toenmalige vriend kwam helemaal in een deuk met een leverworst tussen zn benen de slaapkamer binnen galopperen.... en ik was zoooo bang ,en hij had zoooooon lol..... geen succes
hahahaha oh sorry moet niet laggen .. ik heb alleen 3 jaar geblowd maar vond er toen niks meer aan harddrugs ben ik FEL tegen ..! zou ik nooit doen en verder heb ik zat uitgespookt , jatten,spijbelen,blowen onder de les (ff naar de wc :S ) en weet ik t allemaal ... maar nu ben ik wel braaf ben pas 22 dus heb ik wel snel gedaan toch