hahaha nee heb ik keer geblowt..vond er niks aan...verder hoeft 't allemaal niet voor mij...houd graag de controle! Op een ander forum waar ik weleens kom hadden we een topic over sex was super leuk! Raarste plaats en hoeveel bedpartners etc...Ben ik hier nog niet tegengekomen en dat terwijl we het hier alleen maar over sex hebben! (ook al noemen we dat heel beschaaft klussen...het is gewoon sex!) x
haha ja sorry ben niet zo goed in nederlands komt omdat ik nii zo vaak op school was haha nee zonder gekkigheid , spelling is niet mn sterkste vak
TOPICNAAM: kweppie krauw kitty club naked treu the funniest kittens from ZP rrrrrrrrrrrrrr (van t spinnen) kitty-chicks funcats The Naked Truth Hello Klitty De Poesjes Club talkink cats talking pussys talking kittens gepoezemoes Wij willen een naakt poesje! Catfight power pussys THE PUSSYCAT DOLLS
ja ik ben er uit... het wordt de pussycat dolls!!!! laten we het zo doen... als iemand het er NIET mee eens is moet ie het ff zeggen, als iedereen het goed vindt doen we die ik vind m geweldiggggggggggggg
ook mee eens! aaleen dan krijg je straks wel meiden die er fan van zijn ofzo en denken dat t daar over gaat maar nog steeds vind ik t een goeie. ook gepoezemoes vond ik wel leuk
hmm en power pussy's ook wel aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet t niet meer. 1 van die 3 dus maar ben t ook nog steeds wel eens met de pussycat dolls hoor
vond mn eigen idee ook wel goed! En ach, als er meiden van zijn...na de 1e pagina komen ze er wel achter dat we het niet over een zanggroepje hebben!