hebben we allemaal ons zin toch?! Ja we moeten hem denk ik aanmaken bij algemeen.. O misschien hadig als we zo afspreken WIE dat gaat doen!! hahahaa wij zijn zó lomp....straks staan er 4 topics!!
k denk dat we die maar moeten doen anders komen we er niet uit, en silly zijn we toch wel een beetej nu hihihih
http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/174622-gepoezemoes-de-funny-pussycat-dolls.html#post5941673 heb ik al gedaannnnnnn hahahaha
Heeee is er ineens een ander topic aangemaakt??? En wat is er gebeurd met de namen die ik heb ingediend???!! Jammer hoor...
hee wishgirl ... ja we hadden ineens super veel namen dus hebben we toch een beetje een samengevatte gemaakt .. solliejjj ... anders zaten we volgende week nog te strijden welke t werd
Ineens werd er besloten een nieuw lijstje te maken zag ik... en met de keus werd niet even gewacht hoor... Had vanavond toch ook gekund... Nou sorrie... ik vind dit niet leuk... Had ook graag mijn mening gegeven... Maar ja... tzal wel... Er zijn altijd mensen die minder belangrijk zijn... en hoe heet de club nu dan???? waar kan ik het vinden?
huh..je bent toch niet echt boos? We waren bang dat 't topic gesloten zou worden en ook omdat de site er vanavond uit gaat ivm onderhoud... Maar het staat bij algemeen en heet gepoezemoes....... KOM GAUW!!! je hoort erbij!