Toch best knap dat er al 9 pagina's bestaan in dit onderwerp terwijl we nog steeds wachten op antwoord Of zouden we een cliffhanger hebben gemist? Tot volgend seizoen, byebye LOL
haha wat een ongeduldig heid ik denk dat ze het of aan de ouders aan het vertellen zijn en meteen de hele familie langs gaan. of in het ergste geval hij was negatief. Maar ik lig echt in een deuk hihihi
zeg mamabeer, hoelang duurde het bij jullie voor het raak was, nu we toch aant wachten zijn ,kunnen we beter ook over zinnige dingens praten hé
Zo nog geen atnt, jeetje!!! kan ze ons misschien niet meer vinden?! Misschien dat we voor vanavond ons antw hebben!
ja daar heb ik niet veel voor hoeven doen eerlijk gezegd de eerste was door de pil heen en toen waren we net 2 maanden samen dus dat heeft 1 maand geduurd bij de 2de heeft het 2 maanden geduurd en de derde ja dat is een raadsel want die kwam ook door de pil heen. En als je dan de mensen leest waar het niet bij lukt voel ik me best *** Conclusie: ik ben heel gelukkig maar ik snap nog steeds niet wat de pil bij mij voor een nut heeft hahahahaha
Whahaha! Die reacties hier zeg! Als ik ooit wil testen ga ik ook een topic openen... Maar...nog niets bekend volgens mij..?
123 ga je dan ook zo lang wachten met piesen? Volgens mij had ik dan tijdens het testen een blaasontsteking ik heb een keer 9 testen achter mekaar gedaan ik kon opeens piesen zeg Dan zal iedereen wel afvragen hoezo zoveel testen? Als het door de pil gebeurd geloof je helemaal niks van die platic staafjes
Hey mamabeer, ja dan ga ik een topic openen net nadat ik geplast heb en dan laat ik iedereen lekker in spanning haha!! Ben helaas nog nooit aan testen toegekomen maar ik heb het er voor over om vier uur lang op te houden Nou eh Linnieke, waar blijf je nou?
DINGSKE, kweet haar naam al ni meer maar als je terug op je eigen topic komt, vertel ons dan aub eerst het resultaat alvorens je begint vanaf half twaalf te lezen... haha