Nou stel dat het negatief is heeft ze iig een topic waardoor ze hopelijk een glimlach op der gezicht kan krijgen! Maar laten we nu maar hopen dat ze of de weg kwijt is.. of een langzame lezer.. of de hele fam aan het afgaan is. o ja.. we hadden ook nog een I'm so happy vrij-partij voor een tweeling. Of dan maar gelijk allemaal kan ook verklaren waarom het heeeel lang duurt
meiden zal ze nog wel weer komen ? heeft er iemand nog iets leuks te vertellen we moeten toch wachten he ik ga straks lekker koken voor man lief
huh? Nog steeds niks Pppffff Begin het nu wel zat te worden, als je A zegt moet je ook B zeggen en ons niet zo gek lopen maken .... (ben dr naam kwijt) waar ben je???? Heb je nog niet kunnen plassen of ben je met iets anders bezig???
zucht 2 uur verder en geen bericht! help! heb intussen zelf voor morgen ofzo (weet het niet meer precies) ook een testje gekocht haha
He.. mylovely.. kun je m niet nu vast doen! hebben we iig 1 uitslag Nee.. flauw hoor.. veel succes met de drie dagen geduld.. Wat eten jullie? Hier stoofpotje
jeetje ik heb hier alles beetje zitten meelezen en kwam vlug ff spieken voor een uitslag, maar nog steeds niks
nou dat hangt geheel af van het gegeven of mijn man onthouden heeft dat hij vlees eruit moest leggen ik denk dat we vandaag voor het eerst sinds 4 dagen weer groenten eten hahah hectische tijd achter de rug! ik wil best een test doen maar dat vind hubbie geldverspilling
even een vraagje tussen het wachten door... heeft iemand hier ervaring met de zwangerschapstesten van sensitest. ik heb nu de cassete besteld en vroeg me af hoe de ervaringen hiermee zijn??
o.. ja.. en als hij het vlees eruit heeft gelegd?! he.. had dan ook via internet testen besteld.. dan zijn ze goedkoper en heb je er meer.. 1 meer of minder maakt dan ook niet uit
ik mag van sonja wel helemaal aardappels met sla en een tartaartje. ik HAAT sonja! maar er moet 5 kilo af VOOR 19 december, want dan vier ik me 30ste verjaardag. wil weer met gemak in me maatje 36 ipv proppen haha.