whaahoooe vandaag ovulatie test posi!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Natasja, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    voor mij is dit trouwens de 3de ronde.
    wij hebben het anderhalfjaar geleden ook el een keer geprobeerd een maand of 6 denk ik maar door omstandigheden hadden we er even een stop op gezet. toen was ik er niet zo mee bezig als nu hoor nu weet ik echt hoe mijn cyclus in elkaar zit.

    liefs nancy
     
  2. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Nou spannend hoor dames!!
    Hopen dat over een paar weken weer goed nieuws komt!! ;)
     
  3. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    natuurlijk! zodra ik getest heb laat ik het weten en als ie niet posi is dan moet hij dat morgen zij want ik heb nog maar 2 testen LOL!

    en mieke bedankt jij ook succes nog een weekje spannend hoor!

    liefs nancy
     
  4. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    vraagje? stel dat ik nu mijn eisprong zou hebben en ik zou vanavond klussen zou ik dan nog optijd zijn of ben ik dan al te laat?


    liefs nancy
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hoe bedoel je? nu positief testen bedoel je of dat je eisprong nu is?

    Stel dat je nu aan het ovuleren bent heb je in principe een halve dag om dat de eicel 12 uur in leven blijft (tot 24 uur maar na 12 gaat het al afbreken)

    Stel dat je nu positief test dan is het beste vanavond de klussen, dan heb je de meeste kans!
     
  6. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    ja maar als die van gister wel donkerder blijkt te zijn dan vandaag en ik zou nu een eisprong hebben zou ik dan nog op tijd zijn door vanavond te klussen?

    liefs nancy
     
  7. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    ik heb mezelf al door ik maak we weer veel te druk!
    ik wacht eerst de test van vanavond maar eens af.
    af en toe word ik wel eens gek van mezelf LOL!

    liefs nancy
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    als die van gister donkerder was zegt niks meis echt niet. Je streep moet net zo donker of donkerder zijn dan de controle streep. en dat zie je overduidelijk. Je hebt ook min 2 dagen zo'n positieve test. de derde dag is het weer weg dan is dus ook je eisprong geweest.

    Maar als het gister posi was dan heb je echt nog wel kans, want gister posi betekend eisprong binnen 24 tot 48 uur.
     
  9. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    oh gelukkig!!!
    maar als ik dan een posi test heb moet ik dan toch door testen tot hij weer weg is ik heb namelijk nog maar 2 testen!

    liefs nancy
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee hoor dat hoeft niet. ;)
     
  11. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    oh gelukkig!

    ik ben wel blij met je hulp, wat dat testen betreft ben ik zo onzeker en onwetend dan is het fijn als iemand je kan helpen!

    liefs nancy
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Graag gedaan hoor. Ben blij dat ik je kan helpen :D
     
  13. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    nou hij is vandaag lichter als gisteren niet heel veel lichter maar wel lichter dus ik wacht morgen even af hoe hij dan is (dat is dan tevens mijn laatste test) en als hij dan weer lichter is als vandaag dan ga ik er vanuit dat ik vandaag mijn eisprong heb gehad en dat die test van vrijdag posi is geweest. ook al is hij niet net zo donker als het controle streepje er moet toch wat zijn want de eerste 6 keer dat ik heb getest stond er helemaal geen streepje!

    liefs nancy
     
  14. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    succes meiden !!!!!!!!!!

    groetjes debbie
     
  15. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    vandaag weer getest zie mijn nieuwe onderwerp!

    liefs nancy
     
  16. Trisha

    Trisha Niet meer actief

    ik heb al enkele keren de ov testen gebruikt van zwangerschapstest.nu, nu las ik een paar weken geleden een promotie van 15 testen voor 20 , 5 stuks van al de 3 soorten ov testen die ze hebben, ik had met de dipsticktest een positieve test, terwijl ik een paar uur later nog eens probeerde (omdat ik nog nooit met die strips een donkerder of even donker streep had gehad) met een strip en daar was ie negatief , Dus ik denk dat die stirps niet altijd duidelijk zijn,hoor!!

    groetjes
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dipstick is toch een stripje?

    Nee waarschijnlijk werken ze dus niet bij iedereen.
    Maar tot nu toe gelukkig bij mij wel, heb telkens een duidelijk positieve test gehad. Ik kan ook alleen mijn bevindingen delen natuurlijk.

    Ben blij dat jij ook wat extra info kan verschaffen!

    groetjes
     
  18. Trisha

    Trisha Niet meer actief

    ik bedoel de ov test midstream, en ik zie dat die aanbieding nog altijd geld, dus wie graag ov testen koopt, ik zou zeggen, 15 ov testen voor 20
    en je kan ze allemaal testen, ik vond die van midstream het beste.
    de cassete vind ik onhandig om dat je met een piket moet werken en de strips, tja die geloof ik eigenlijk niemeer.

    Blij dat ik kan helpen ;)

    groetjes
     
  19. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi!

    Ik was eergisteren vergeten te testen met ovu-test ... :( Ben er nog niet aan gewend denk ik.De dag daarvoor had ik een duidelijk streepje(maar wel ichter als controlestreep).Gisteren weer getest en toen kreeg ik helemaal geen streepje... :confused: zou ik dan eergisteren(toen ik dus vergeten was testen)dan mijn eisprong gehad kunnen hebben?of is de dag daarop als je een test doet dan nog altijd een (vager)streepje te zien?

    Grts Lucia xxxxxxxxxx
     
  20. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoihoi

    Ik kan je alleen vertellen wat mijn ervaring is. Ik heb het de vorige keer getest en toen had ik 2 dagen een posi test. Ik weet helaas niet of dat bij iedereen is.

    groetjes
     

Deel Deze Pagina