ik ben nu 7 weken zwanger volgende week voor het eerst naar de dokter spannend allemaal! ik heb een vreselijke pijn in me borsten gehad nog steeds een beetje. maar ik ben super gelukkig moest een traantje leggen toen zwangerschapstest zwanger aangaf. maar ben toch wel beetje bang voor wat er allemaal gaat komen maar ben er klaar voor
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij is het vandaag precies een jaar geleden dat ik positief testte, wat een geweldig moment en een nóg mooier resultaat! Een hele gezonde, voorspoedige zwangerschap gewenst en een heel gezond kindje!
Hey meid, Ook namens mij van harte! Zit in het zelfde schuitje! Inmiddels ook bijna 7 weken zwanger.. Vind het ook heel eng! Toch ook weer helemaal geweldig! Zie dat je ook begin de 20 bent.. Ben ik iig niet de enigste! Geniet ervan!
Meiden gefeliciteerd! Ik wens jullie een zorgeloos, maar vooral een hele fijne zwangerschap toe! Ik ben ook zwanger! Lekker onwerkelijk nog haha groetjes erwtje
gefeliciteerd met de zwangerschap ik ben zelf ook 7 weken zwanger van mijn tweede kindje. heb jij al last van kwaaltjes? xxx lola
Hallo allemaal, Van harte gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn.. Ben zelf 7 weken zwanger (morgen 8!) en mag a.s. donderdag naar het ziekenhuis voor een echo.. Ben heel nerveus! Wat betreft kwaaltjes.. heeeeeel veel maagzuur en misselijk, last van m´n darmen.... Succes allemaal!