Ben vandaag bij de huisarts geweest en heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige! 30 januari ow wat duurt dat lang!
Vanmorgen een test gedaan omdat ik niet ongesteld was geworden afgelopen maandag. had woensdag ook al getest maar toen was ie negatief! Maar vanochtend! gefeliciteerd! hier precies hetzelfde! maandag niet ongi, woensdag negatief vanmorgen licht positief en vanavond zwanger op de digitale test!
Yessss! gefeliciteerd! ik heb ook getest om er "vanaf te zijn' ( de onzekerheid!) en toen postief! geweldig ! voel alleen nog steeds niks behalve dat ik al wel iets dikker wordt! woensdag gaan we lekker op vakantie naar mexico! als we terug komen over 16 dagen dan naar de verloskundige dan de echo en dan.... eindelijk vertellen! en zie dst jou pendels ook kloppen voor december geweldig! bij mij net zo! s6 met je zwangerschap!
Vandaag bij de gyneacoloog geweest. Was gewoon een afspraak voor mezelf! maar aangezien ik zwanger ben hebben we gevraagd of ze stiekem even een echo wilde maken dat wilde ze! Via de inwendige echo konden we ons kleine wondertje zien! Er was nog niet veel maar het zat in ieder geval op de goede plek! Nu afwachten tot 02-02 voor de 10 weken echo!
Wauw, leuk dat jullie al een kijkje mochten nemen! Ik vond dat zelf toch heel speciaal, voor het eerst je baby op de echo zien (ook al was het nog maar een rijstkorrel van 1,5mm). Dat maakt het een stuk echter!
klopt! nu is het allemaal veel echter! Men man vond het ook helemaal geweldig! we gaan zo slapen morgenochtend naar dusselsorf rijden en dan 10 uur vliegen! MEXICO HERE WE COME!