heey Neona dinnetje jij ook gefeli he met de kleine duurt nog wel ff maar voor je het weet zijn die 8 weken om en heb je het in je armen dikke kus chaantje
Dankje wel . Idd het duurt nu echt lang. Maar voor je het weet zijn die 8 weken voorbij net wat jij zegt. kusje mij.
Van harte gefeliciteerd zeg! Wat heb je vroeg positief getest zeg! Was dit de eerste test die je deed of had je er al meer gedaan? Nou ik wens jullie heel veel geluk deze zwangerschap, ik duim dat het deze keer allemaal van een leien dakje mag gaan!
heey Sterretje08 ik had gister 2 testen gedaan die waren heel licht zie album en vanmiddag ook weer 1 gedaan en die was veel en veel beter te zien staat ook in album groetjes syboena
Van harte gefelici met je zwangerschap! Ik hoop voor je dat het dit keert gaat zoals het moet en dat je er heerlijk van kan genieten! Tis je gegund! Liefs Kim
Hoe onwerkelijk het ook is meis! Tis toch echt zo, en geniet er dus maar lekker van! Denk maar zo... bij jou is het nu de vijfde keer scheepsrecht Komt allemaal goed! Als je maar lekker rustig aan doet en je jezelf lekker verwent of laat verwennen
Spannend he Syboena, vanmorgen voor het eerst getest. Het is wel heel pril dus ik hoop dat het blijft zitten. Ik heb hiervoor een mk gehad, dus ik zal blij zijn als de eerst 10 weken erop zitten. Ik heb 4 ferbuari een termijnecho. Geniet ervan!
Line77 ik had gister al voor het eerst posi getest maag geloofde er niks van hihihihihi dus vandaag weeer een gedaan die was best wel goed te zien en ja ik weet wat het is ik zou ook blij zijn als ik de eerste 3 maand voorbij ben heb nu 4x een miskraam gehad dus ik wil nu ook wel is een baby en niet altijd na 9 maanden met lege handen staan maar komt allemaal goed 19 sep hebben wij een prachtige zoon/dochter
Precies meis, dus maak je geen zorgen, stress is ook niet goed voor jullie Houd dat lekker in je achterhoofd en ga genieten meidje! Ik zei het al het is jou en Line77 van harte gegund! Ik was ook heel nerveus, want toen ik het net wist was ik 4 weken en 1 dag. Nu zit ik alweer op de 8 weken en het schiet al aardig op. De echt kritische periode heb ik al overgeslagen en dat zit er voor jullie ook zo op
ik heb 15 jan al de termijnecho gelukkig hoef ik niet zo lang te wachten heb nooit lang gewacht als ik eerder wou verzon ik altijd smoesje kon ik lekker eerder kijkken