Hoi, Aanstaande zondag komt 'n nieuwe aflevering. Programma zender: net5 Hoelaat: om 20.30u Wie kijkt ook? Ik kijk wel echt graag..
Leuk!! Maar ik moet denk online gaan kijken aanflgezien mijn UPC box tegenwoordig iedere avond al wat opneemt en ik wat anders kijk
Superleuk!! Heb nooit een aflevering gemist! Zie wel in de gids staan dat het nu maar een uurtje is ipv de anderhalf uur die het altijd was Na het programma komt trouwens Buitenlandse Bruiloft, ook zoiets denk ik Leuk leuk leuk!
Wie is jullie meest favo stel?? Van t laatste seizoen vond ik Davitha en Darnell helemaal het einde!!!
Grappig dat je die noemt Krullie Daar dacht ik gister nog aan, ging even googlen en ze zijn wel uit elkaar jammer genoeg..
Ik kan het nergens vinden op Google... laatste blog is december 2011 en lees alleen maar reacties van dat ze gaan trouwen. Waar heb jij het gelezen Isabel??
Ik vond het veel minder leuk dan voorgaande seizoenen. Ze kijken nu alleen maar hoe het op dat moment met ze gaat en helemaal niet een paar weken/ maanden later zoals in eerdere seizoenen. Jammer!
Ja idd, ik vind ook jammer over nu aflevering dan vorige seizoenen is erg leuker. Maar ik kijk toch wel mee..