Ja idd. Mijn vriend komt officieel uit Papendrecht en noemt het nu ook de Oosterhof. EMC noem ik ook gewoon nog Dijkzicht
Je tinteldoosje in je arm als je je stoot... Tenminste die ken ik whaha En oosterhof,dijkzigt allemaal normaal joh haha
Oosterhof is ook Oosterhof hoor!! Niks Alexandrium!! Hahah Tinteldoosje...ik weet nooit hoe ik dat ding moet noemen als ik me stoot. Telefoonbotje zeg ik ook weleens..hahah!
Wist je dat mensen in N-H nog nooit van het woord tinteldoosje hebben gehoord?!? Zei 't een keer en mensen keken alsof ze water zagen branden.. En ja die krooteh.. die zal ik nooit bietjes gaan noemen.
Hahah zestienhoven, is toch ook gewoon zestienhoven..? Voor de echte diehards: Je weet dat je uit Rotterdam komt, als je denkt dat je je in de echte hoofdstad van Nederland bevindt.
En: Als je de Bijenkorf passeerd, zomaar het liedje "Wie maakt me blij, wie maakt me blij" in je hoofd krijgt.
Nou nee. Ik noem het ook altijd nog zestienhoven. Maar het is Rotterdam de hauge airport of zo iets haha.
O wacht je hebt gelijk. Idd the hague airport volgens mij, in Nl wonen we dichtbij dus had dit moeten weten hehe..
Ojah.....ik zeg me sleutels, me auto, me zoontje......ken me nikst schelen dat het fout is zoiezo jullie weten toch wat ik bedoel ofniedan
Wie koopt er een krantje bij mij! (laatste x zag ik hem niet staan.. maar hij is er normaliter nog wel dus??)
Geeen idee Babyengel! Maar deze man kent volgens mij heel Rotterdam wel.. Zag hem meerdere dagen per week in mijn tienerjaren, werkte toen in de stad haha, was altijd vrolijk die man! Hahahah dirksmama, jij bent zo'n echte diehard dus hahahahahaha..
Hahaha, nou dat heb ik echt gewoon nogsteeds. Kan me ook gewoon zo goed herinneren hoe die man eruit ziet/zag . Die man is gewoon een begrip geworden. BR'r
BeingMommy, je bedoelt "maak me blij maak me blij, koop een krantje bij mij"? Staat ie er eigenlijk nog?