Whahaha Mietje!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door meidenhuis, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Dat dacht mijn tandarts ass. ook... Toen ik zat te miepen omdat ze tandsteen weghaalde... ze zei: je bent toch al es bevallen? (mn jongste was er toen nog niet)
    Nou ik heb haar ff gemeld dat ik 10 keer liever beviel dan tandsteen liet verwijderen...

Maar moet zeggen na mn 2de is dat miss iets te voorbarig geweest... die bevalling was veel heftiger... maar toch... tandsteen verwijderen blijft geen hobby....

Maar goed dat was ff offtopic... sorry...

2. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    het valt allemaal reuze mee, de dokter vertelde me dat het plaatsen van een spiraal een beetje voelt als een wee. je voelt wel iets maar het is niet dat je zegt dat het erg pijnlijk is. het is aah, ohh zit die er al in.

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    :$
    Ik geef Borstvoeding en ik slik sinds een week ook Cerazette...ik hoop van harte dat die pil wel zijn werk doet, zeg!!!

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik moet trouwens niet denken aan een spiraal. Het idee dat zoiets erin zit.......

En bevallen doet echt wel meer pijn.. maar dan doe je het ergens voor en je vergeet hoeveel pijn het gedaan heeft dankzij moeder Natuur. Dat is het lullige van bevallen, hahaha.

5. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Moet eerlijk zeggen dat ik me de pijn van de bevalling stukken beter kan herinneren dan de pijn van het plaatsen van het spiraaltje. Dat deed ik overigens ook ergens voor, seks kunnen hebben zonder dat ik bang moet zijn om zwanger te worden.

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Grappig verhaaltje.

Geen angst, heb twee keer een koperspiraal laten plaatsen en het voelde als een ongi krampje.

Hij is er wel beide keren weer uitgekomen, maar dat terzijde.

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Laat staan iets in mijn lichaam laten plaatsen, bloed prikken durf ik nog niet eens. Erger dan mij kan echt niet :D God, ik weet echt niet hoe dat moet als ik straks zwanger ben.. :p

8. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Nou ik vond het wel zeeeer pijnlijk! Het leek wel een boerin die met haar kolenschoppen de Mirena probeerde te plaatsen.
    Ik ga liggen zegt zij: Als jij nu knikt begin ik, maar dan stop ik niet meer... Dat vond ik zelf al een slecht teken!
    Ze plaatste de klem en trok eraan!!! Nou heb geen geluid gemaakt (denk ik), maar voor mijn gevoel zat ik tegen het plafond.

Dat was 1x maar nooit meer! 3 maanden later heb ik hem eruit laten halen :D

Maar goed er zijn ook zat vrouwen die er weinig tot niks van voelen :D

Liefs,

Sam

9. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik heb in februari een spiraaltje laten plaatsen. Zag er ook heel erg tegenop, had dit ook meteen tegen mijn huisarts gezegd.

Het is me echt 100% mee gevallen. Het vervelendste van alles vond ik het inbrengen van de eendenbek. Binnen 3 minuten was het ook al weer klaar.

10. Bizar dat sommige vrouwen zo'n pijn hadden zeg.. Echt klote!
    Nou heb ik ook het gevoel dat je m beter door een vent kan laten plaatsen als een vrouw, vrouwen zijn wat dat betreft echt gemeen..

Ik ben ook 2x door anti-conceptie heen zwanger geworden.
    1x door microgynon (de pil)
    en 1x door de Nuva-Ring

11. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hier ook 2x mirena gehad, na een mislukte poging. Nou nooooit meer!!!!! Ondanks dat mij bevalling een hel was, vond ik mirena plaatsen nog erger.

12. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik vind het jammer dat je door een ongelukkige uitleg van een assistente nu besluit om het niet te doen. indianen verhalen heb je altijd een overal. ik vind het ook vreemd dat je een doos die al opengemaakt is terug naar de apotheek mag brengen. en het grootste deel van die doos bevat trouwens het instrument waarmee ze het eigenlijke spiraaltje inbrengen. je hebt je echt helemaal voor niks bang laten maken. je hebt toch al wel vaker een uitstrijkje gehad dan gaan ze ook met een eendenbek in de weer. en de rest is zo heel veel erger niet hoor. goed.. prettig is anders, maar da's een behandeling bij de tandarts vaak ook niet. en die overleef je ook.

13. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

oh die eendebek is het probleem niet hoor, maar het uitstrijkje zelf vind ik wel erg vervelend.

En indianenverhalen ofniet, ik heb me nooit bang laten maken door verhalen over de bevalling want iedere bevalling is ander...... maar het spiraaltje is overal hetzelfde. En als zelfs de assistente verteld dat het niet ongebruikelijk is dat je flauwvalt van de pijn..... laat dan maar zitten.

Zit nu te denken aan de implanon (wordt wel met verdoving gegeven) of toch maar de pil maar dan geen cerazette.

De doos was inderdaad open, maar die zit ook niet dichtgeplakt he, die was al open toen ik thuis kwam. Alleen de inhoud is niet geopend. Normaal gezien mag je toch ook je medicijnen terug brengen.... ondanks dat de verpakking geopend is.

14. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    je brengt medicijnen terug ter vernietiging.

en natuurlijk moet jezelf weten wat je doet. succes met een vervangend middel te zoeken.(ps. het is trouwens al ongebruikelijk dat een gyn een spiraal zet. alleen als er een speciale reden voor is, zei mijn huisarts)

15. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

ik liep al bij de gyn met mijn zwangerschappen, zij heeft deze voorgeschreven en mocht een afspraak bij haar maken voor het plaatsen. Ik weet dat mijn huisarts ze ook zet maar volgens de verloskundigen van de nacontrole kun je ze beter bij je gyn zetten. Het blijkt namelijk heel veel voor te komen dat huisartsen ze niet goed plaatsen waardoor je een hoop gesodemieter krijgt. Perforaties, uitstotingen, niet in 1x geplaatst krijgen waardoor de pijnigingen erger zijn etc...

16. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahahahahaha de tranen stromen over mijn wangen, geweldig geschreven! :D Ennehhh... Hier 5 jaar een koperspiraal gehad, het viel best mee:)

17. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik zal mijn ervaring er ook bij schrijven.
    Ik heb een mirena gehad toen ik nog geen kids had en dus niet bevallen was. Tja het was effe niet leuk en deed even zeer, maar tis maar even. Daarnaast heb jij al 3 kindjes, en dan gaat het veel al soepeler!
    Overigens heb ik wel pijnstilling gehad, ik zou dus even met je huisarts contact opnemen en vragen om pijnstilling.
    Ik heb destijds naproxen gekregen en ik meen ook een antobioticum.
    Heel veel succes ermee, hopelijk valt het je reuze mee.

18. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    De implanon waar je over schrijft heeft ook zo zijn problemen.
    Hij moet goed geplaatst worden, en dat gaat nogal eens mis en je lichaam kapselt de implanon in. Hierdoor is het verwijderen erg moeilijk.
    Mij liever een mirena dan een implanon.
    Ik denk dat je je niet bang moet laten maken!!!

19. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik durf t ook niet hoor...na de 2e zijn we 'klaar' en ik vind eigenlijk dat man zich moet laten sterilseren.
    'Alsof dat geen pijn doet'...zei hij gisteren :)

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik werd 5 weken na de bevalling alweer ongesteld ondanks volledige bv. de ha durfde mij toen ook geen cezarette voor te schrijven, ze vond het risico te groot.

Deel Deze Pagina