What’s app ergernissen

Discussion in 'De lounge' started by Milkyway7, Jun 10, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,947
    33,614
    113
    Dat knipoog poppetje is het meest belerende poppetje dat er is.
    Ik had het er laatst met C nog over. Mennn wat heb ik een hekel aan die emoji. En dat komt omdat het van oorsprong grappig bedoeld is, maar dat mensen het tegenwoordig vaak (ik zie het hier ook gebeuren) gebruiken om je een lesje te lezen. Of belerend over te komen.
    Ik zeg bewust over te laten komen. Misschien zou ik ook sarcastisch kunnen gebruiken, omdat degene die het gebruikt niet altijd zo hoeft te zijn, maar het gebeurt wel steeds vaker. Even zo van: ‘je snapt het niet zo goed ;)‘ of ‘zo bedoel ik het niet hè ;)‘ of ‘je kunt het ook anders doen ;)‘ of ‘tja als meer mensen er zo over denken is het hek van de Dam ;)
    Bluh :rolleyes:

Golden1213 likes this.
  2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,947
    33,614
    113
    Ik reageerde erop omdat jij aangeeft bij iemand ‘dan moet je dat wel hebben ;)
    En dat het er later niet meer over ging dat iemand het irritant vond om die berichten te krijgen, maar omdat je die ‘ik heb betaald berichten’ niet meer hoeft te krijgen als je gewoon de Tikkie App hebt.
    Volgende onderwerp dus als je verder leest.
    Ik heb het inderdaad niet zo gelezen dat jij het als intitiatief-nemer op de ‘ouderwetse manier prettiger vindt, maar meer omdat ik dacht dat je alweer op het volgende onderwerp was aangesloten dat je met de app, die ik super handig vind, het prettig vindt om op je rekening te kijken.
    Nou ja, je moet doen wat je zelf het prettigst vindt toch?

hummeltje5 likes this.
  3. MomK

MomK Bekend lid

Oct 27, 2019
    568
    425
    63
    Dankje, dit is de beschrijving die ik zocht! :D

Riverdale87 and Iertje81 like this.
  4. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Ik heb verschillende groep apps: voetbal, 2x school 1× werk en 2x familie
    De werkapp: als er een nieuwe collega komt iedereen reageert, welkom/Hallo.
    En i.p.v. op de werk-app te kijken welke planner aanwezig is, gaan ze via Whatsapp vragen wie er is, wat dus niet de bedoeling is van de WA.

Eén van de (serieuze) familie-app: al de onzinnige plaatjes, andere dingen die niks met de familie te maken hebben.

Mensen die na 5 minuten geleden geappt te hebben, je vraagtekens gaan appen. En bellen of appen: waarom reageer je niet???

Gelukkig heb ik het geluid van de groepen uitstaan, ook wanneer ik online geweest ben en de vinkjes.

5. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    Vast al genoemd, maar in een groepsapp; een betaalverzoek via tikke en dan 26..eh.. 25 keer " betaald" ontvangen. Ik vertik het te antwoorden :D

6. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

Dec 6, 2018
    3,885
    5,832
    113
    Female
    Niet zo zeer What’s app maar ik heb een aantal mensen in m’n omgeving (incl m’n moeder) die 3 x achter elkaar bellen, en als ik dan niet op neem (want ik ben wel eens bezig met iets...) gaan ze appen: is er iets? Alles goed?
    Hallloooo?
    Ik had je net gebeld.
    Om vervolgens te willen gaan face timen o_O

7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,947
    33,614
    113
    upload_2021-6-24_19-6-48.png

Sado, Nellie4, cosdy and 3 others like this.

Share This Page