Ik bel alleen maar via whatsapp idd met dezelfde reden! Helaas hebben wij een verbinding van niks hier op het eiland dus vaak hapert de lijn wel. Haha.
Mijn irritaties: Groepsappen zoals van de klassen van mijn meiden. De juf geeft iets door en iedereen reageert met Thanks Teacher. Aaaargh. Of idd een vraag, waarop iedereen reageert met kan niet oid. Mensen die verwachten dat ik direct wat terug schrijf. Of elk klein zinnetje of woord in een aparte app.
Dit heb ik ook. Dat komt eigenlijk door een groot tijdsverschil. Als ik ga slapen staat iedereen alweer op in NL, dus ik wil rustig slapen zonder gepingel en dan laat ik het meestal uit mits ik weet dat ik een belangrijk telefoontjes kan verwachten.
Wij hadden ook een slechte verbinding, echt héél irritant. Gek genoeg ging bellen wel weer goed. Maar we zijn sinds september naar een andere provider overgestapt en nu hebben we veel sneller internet. Wel veel duurder en niet onbeperkt, maar dat heb ik wel over voor snel internet.
Irritant he. Bellen op een gewoon netwerk is hier wel prima maar dat doe ik alleen naar lokale nummerd. Ze zijn hiet ook bezig om een ander netwerk aan te leggen. Ze hebben 1 provider nu. Die andere is en goedkoper en sneller internet. Het aanleggen gaat alleen nogal traag. Wij zouden in mei aan de beurt zijn.
Ha,ha! Bij ons op de app van het werk ook. Vraagt de leidinggevende of er nog iemand van de hulpkrachten kan komen werken en reageert iedereen met: Nee... Dat was de vraag niet..
Ik vind het juist irritant dat mn schoonmoeder en schoonzus altijd bellen ipv even een appje sturen. Ik haat bellen. Doe dat al een hoop door mn werk, dan heb ik daar prive weinig zin in .
Verwijderde berichten, ooh ik word daar zo nieuwsgierig van als iemand wat stuurt en dan verwijderd, ja ook als het niet voor mij bedoeld was heb ik graag dat je het laat staan en er onder zet oeps dit was niet voor jou.... haha. Mijn kind dat denkt om 6 uur achterlijke youtube filmpjes door te moeten sturen, nee ik wil die filmpjes nietzien, nee ik vind die niet boeiend en zeker niet als ik nog lig te slapen..... Hier staat laatst gezien inderdaad uit omdat mensen dan zeiden nou nou jij was laat vannacht... heb ook langere tijd de blauwe vinkjes uit gehad staan maar ben zelf te nieuwsgierig of iets al gelezen is dus die toch weer aangezet, maar als ik een app krijg waarvan ik denk diegene hoeft niet te zien of ik het al bekeken heb dan zet ik even de blauwe vinkjes uit, open dat bericht en zet daarna de vinkjes weer aan . Verder erger ik mij niet zo snel haha, en heb maar 2 groepsapps
- Met de feestdagen van die ellendige filmpjes en plaatjes. Waarvan je ook 10x dezelfde krijgt doorgestuurd. - Groepsapp hier ook direct op mute. - Mensen die je een bericht sturen, ik netjes antwoord en vervolgens niks meer hoor. App dan niet - Mensen die vraagtekens sturen als ik niet antwoord. Als het dringend is bel dan gewoon.
Erger me niet snel op Whatsapp als ik snel reactie wil dan bel ik iemand wel.rn zelf reageer ik vaak vrij snel dus daar krijg vind nooit commentaar op.enige wat ik heel vervelend vond is worden toegevoegd in nutteloze groepsapps. Voor de verjaardag van een kind van vrienden ofzo. Gelukkig kun je nu aanzetten dat je nu niet zomaar toegevoegd kunt worden dus dat scheelt weer.
In een groep of ook privé? Privé doe ik dat ook (bijv de kapper als zoon is geweest), dan is het voor mezelf ook duidelijk. Bij papieren zet ik er vaak een krul op
Alles wat hiervoor genoemd is Wij hadden op ons werk een Need to know app en een Nice to know app.de eerste werd gebruikt voor de belangrijke werkgerelateerde zaken en de andere werd gebruikt voor de verjaardagsfelicitaties en de domme filmpjes. Al heel snel had ik mezelf uit de Nice to know app verwijderd Wat ik niet begrijp is dat mensen het geluid van hun binnenkomende appjes aan hebben staan. Ik zou daar helemaal gek van worden.
Kreeg ook gisteren een ‘dringend’ appje, ik was druk. Reageert ze daarna op mijn melding dat ik nog geen tijd heb “nou hopelijk niet te laat”.. Ja hallo ik heb wel dingen te doen
Mensen die in het echte leven nog geen mondhoek omhoog gooien en dan zo vaaaaaaakkkk hahahahahahahaha typen ... daar kan ik helemaaaaal niks mee.
Ja dat is wel zo. Uit een getypt bericht kun je lang niet altijd opmaken hoe het echt gaat natuurlijk.