Zeggen wat ik niet wil horen? Dit is gewoon een trap na geven. Alles is hier al gezegd. Het werd juist wat rustiger en ik gaf aan dat ik heel fijn advies heb gekregen waar ik iets mee kan. Mensen die mij niet kennen hoeven geen woord over mij kind in hun mond te nemen en zeker niet of ik wel een voorbeeld voor haar ben. Wie denk je dat je bent? Ga toch heen. Iedere moeder die dit accepteert dat dit over haar gezegd wordt door een complete vreemde, is dan ook een mafkees. Daarbij denken jullie nu echt dat jullie mij kennen aan de hand van een paar berichten op een forum? Kom toch op man. Dan zijn jullie nog gekker als ik dacht. Ik wil júist moeite doen voor een band met de vriend van m'n moeder en de band tussen vader en kleindochter versterken. Als ik dan hardop denk en zeg; hij zou ook initiatief kunnen tonen. Krijg ik te horen tadaa weer een reden om niet te gaan. WAAR LEES JE DAT??? Domme aannames die gedaan worden. Enige wat jullie doen is eruit pikken waar je op wilt reageren en lekker na trappen.
Holy crap!! Hopelijk ben je snel bij die 40 weken en kan je bevallen want die hormonen doen je geen goed (of ben je buiten je zwangerschap om ook zo respectloos naar andere mensen toe). Eerst in het kattentopic al en nu hier weer. Damn!
Ik zou dan toch echt even gaan nadenken of een forum met allemaal vreemde vrouwen wel wat voor je is. Want als je wat post kun je commentaar verwachten. Dat jij hier niet al te best mee om kan gaan is mij al wel duidelijk. Meer ga ik er ook niet over zeggen. Hoop dat je een oplossing vind voor het probleem met je moeder enz .... Ik wens je nog een fijne dag
Maar wat verwacht je nu dan? Ik ben nu al een dag bezig met me verdedigen hier en dingen verhelderen en uitleggen, ben daar een beetje klaar mee. Daarbij als je voor alles en nog wat uitgemaakt wordt heb ik niet het vermogen om op iedereen even respectvol te reageren.
Draai ik het even om, wat als ik tegen jou zeg dat je geen goed voorbeeld voor je dochter bent? Jij accepteert dat en wordt hier niet door geraakt? Of dat je lui en kinderachtig bent. Of iets niet voor je dochter over hebt? Alsof ik in het dagelijks leven uit het niets ontplof en in 2 seconde van 0 naar 100 ga, maar ik laat mij zulke dingen niet zeggen door onbekenden. Iedereen heeft hier dezelfde boodschap en die respecteer ik, maar dit kan wel op een respectvolle manier gezegd worden. Actie reactie. Als iemand zegt dat ik geen goed voorbeeld voor m'n dochter ben, hoef je niet te verwachten dat ik daar respectvol op reageer. Jij ook een fijne dag.
En @Beheer kan nu dan eindelijk dit topic gesloten worden? Nog even en we zitten aan de 10 pagina's vol met onzin en aannames.
Meid neem een chillpill en denk volgende keer even na voor je een topic opent. Je verwijt nu iedereen dat ze je niet kennen en als wildvreemden een oordeel vellen. Tja zo werkt dat op een openbaar forum... U vraagt, wij draaien. En ja sommige reacties zijn recht voor z’n raap maar zulke reacties zie ik van jou ook regelmatig voorbij komen op ZP dus stop met huilen.
Overigens was mn reactie niet lullig hoor wat betreft slaapjes. Maar dat was meer iets vanuit mn eigen ervaring.
Je kan ook niet meer reageren. Daarmee dwing je meer respect af dan om je heen blijven "slaan". Je geeft een respectvol slot antwoord en klaar ermee. Nu blijft het kleutergedrag wat vertoont wordt. ("Maar zij doen het ook dus mag ik het ook").
Prima. Bedankt voor jullie reacties. Heb zeker iets aan een aantal adviezen. Fijne dag allemaal. @Beheer kan dit topic gesloten worden.
Nee, die illusie heb ik niet. Na je eerste reactie op een aantal opmerkingen hier was ik dat stadium al ver voorbij Mens wat laat jij je kennen zeg en je maakt hier meer dan duidelijk dat je echt zo bent als dat je overkomt. Het gaat niet om natrappen of vervelend doen, maar als actie op jouw reactie! Dat jij dit zegt, zegt heel veel over jouw houding. Namelijk; ík heb gelijk en als je niet met me meepraat ga ik blazen! Ik wil nog een klein kind zijn en gedraag me ook zo. @karlijn: ik hoef geen reactie. Ik gáf juist een reactie Ik hoop, zoals hierboven gezegd echt dat het de hormonen zijn want zo ga je niet ver komen in je leven en als voorbeeld voor je kindje(s). Gaat het op je werk ook zo? Als ik dat doe, dan zou ik voor het werkende leven niet echt geschikt zijn
Wauw meid, rustaaagh! Er worden hier alleen maar tips gegeven. En meningen. Misschien niet hoe jij ze wilt horen, maar dat is een ander verhaal. Maar je hebt overal wel een tegenreactie op en tja, dan kom je nergens natuurlijk. Er zijn genoeg oplossingen. Ben je er al uit?
Je kunt het topic denk beter even op de correcte manier melden. 20 keer in het topic roepen dat hij gesloten mag worden helpt doorgaans niet - Beheer heeft nog wel wat meer topics te beheren dan alleen die van jou...
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 17 was en mijn moeder ging toen gelijk met een andere man samenwonen. Mijn kinderen zien mijn moeder en haar nu man heel vaak en zien hen beiden als opa en oma. Mijn vader, inmiddels ook opnieuw getrouwd zien we maar een paar keer per jaar omdat zij 120 km verderop wonen. Toch zijn ze met beiden even gek, we bellen heel veel en als we mekaar zien is het altijd gezellig. Je hoeft mekaar dus niet wekelijks te zien om een goede band op te bouwen. Kijk hoe vaak je er wel naartoe kan en heb daartussen veel telefonisch contact en als je dochtertje wat groter is via skype??
Mijn ouders wonen 300 km verderop en mijn man's ouders zijn overleden. In ons dagelijks leven hebben wij dus geen familie die we regelmatig zien. We gaan op belangrijke dagen daar langs en omgekeerd komen ze ongeveer 1x in de 2 maanden bij ons. En de band is echt niet minder. Mijn dochters zijn dol op opa en oma en andersom.