Het blok

Discussie in 'De lounge' gestart door Caecilia, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Kan iemand me vertellen wat er aan het eind van de aflevering afgelopen woensdag is gebeurd? Ik had te kort geprogrammeerd... dus het laatste wat ik heb gezien:
    Erik heeft de brief en een kado gepakt. het volgende stel komt binnen... en toen brak ie af.
    Op internet is ie nergens te zien (uitzendig gemist etc) dus kan iemand het me vertellen?

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nou hij heeft dus dat kado gepakt en tegen iedereen gezegd dat je een kado mag pakken als je als eerste in het blok bent.

terwijl er gewoon voor iedereen een kado stond:S

daar werd verder niet zoveel aandacht meer aan besteeds pas in de volgende uitzending gaat dat weer verder geloof ik.

kraak kraak...

weet effe niet precies meer wat er daarna kwam maar het was toen nog lang niet afgelopen volgens mij

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb het gemist woensdag! Weet iemand of er een herhaling komt v/d week?

4. ik wil ook herhaling zien!
    Ben ook BLOK fan!

5. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Ik ben ook een grote Blok fan! Ik heb de extra lange aflevering van woensdag helemaal gezien en moet even in mijn geheugen graven wat er nog gebeurde na dat pakjes gebeuren. Ik geloof dat daarna de eerste bewonersvergadering kwam (of heb ik dat fout). In deze eerste vergadering werd verteld door Eric dat voortaan alle blokbewoners dezelfde ruimte moeten gaan opleveren. Deze eerste keer mochten ze zelf beslissen wat dat zou worden en ze besloten unaniem de slaapkamer. Daarna wordt het door het Blok (wie dat ook allemaal moge zijn) beslist welke ruimte de volgdende keer opgeleverd moet worden. Verder kwam er nog wat commentaar van bewoners die het vreemd vonden dat er voor de bouwtekeningen niet betaalde hulp werd ingeschakeld door sommigen, want dit mocht niet volgens de regels. Dit werd voorgelegd aan diegenen die dit hadden gedaan en zij waren bereid een bedrag te betalen van hun budget voor deze hulp. Dat was dus al snel opgelost. Verder heeft iedereen zijn budget te horen gekregen.
    Verder weet ik niet meer wat er allemaal gebeurd is na het pakjes gebeuren. Misschien dat iemand anders dat nog kan aanvullen?
    Tja, herhalingen, voorgaande jaren werden ze altijd herhaalt, dus dit jaar vast ook wel weer. Misschien zondag?

6. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Er werd verteld dat niemand de pakjes nog open had gemaakt, ook Erik had het cadeau nog niet geopend en dat terwijl er misschien wel een heel lekker luchtbed in zou zitten of een gratis klusjesman.

7. jovalene

jovalene Actief lid

17 apr 2007
    243
    0
    0
    ik ga er van de week even kijken
    woon er drie minuten vandaan

8. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ooh leuk vertel even wat je ziet enzo...zal niet meer zan dan een hoop rommel, trouwens het is toch niet live dus zal wel al af zijn? ;)

9. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

tis toch al af? De veiling is meestal alleen live toch?

Trouwens de herhalingen zijn er volgens mij niet. Heb heel de gids nageplozen maar kon niks vinden :(
    Vorig jaar was ook op woensdag een update en op zondag aflevering maar dit jaar zijn de afleveringen op woensdag dus ben bang dat t te slecht is bekeken vorig jaar ofzo en dat ze nu minder uitzenden. Of dat t nog komt als t ff bezig is ofzo ?

10. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ik hoop dat er nog herhalingen komen anders mis ik het woensdag :(

11. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Hebben ze de pakjes dus nog niet open gemaakt?

12. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Nee, de pakjes zijn nog niet opengemaakt. Drie staan nog op de plek waar ze al stonden en een is dus meegenomen, maar niet geopend.

13. Quirine

Quirine Lid

14 jul 2006
    44
    0
    0
    Haarlem
    Ik woon er ook vlakbij, ga eerdaags ook een keertje kijken!
    Ik ben fan!

14. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ik vind het wel een gemene nicht hoor, die Erik.

Ze hebben gelukkig niet meer die harde muziek zoals vorig jaar, dan kon je haast niks verstaan als ze aan het praten waren. Moesten we de tv keihard zetten iedere keer.

15. jovalene

jovalene Actief lid

17 apr 2007
    243
    0
    0
    ben nog niet geweest maar als ik naar het weer
    het onweerde daar is het rond juni/juli geweest dus denk dat het of bijna of al helemaal af is

16. weet iemand al of er herhalingen zijn?

17. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Die domme homo's.. erger me dood aan die gozers.. wat een stelletje eikels zijn dat!

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    echt valse relnichten he bah :)

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    zucht ja idd

20. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ja ik ben ook helemaal fan van Het Blok!
    Maar idd de homo's zijn knap kinderachtig aan het doen. Iedereen moet zich aan de regels houden behalve zij zelf...
    Maargoed, dat brengt voor ons wat leven in de brouwerij :D

Deel Deze Pagina