What are the odds??? 41 jaar....

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by LoisJaya, Jan 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LoisJaya

LoisJaya Lid

Sep 25, 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Ik ben 41 jaar, moeder van twee kidsvan 7 en 3 en heel tevreden. Ons gezin is af.
    Vandaag is het dag 31 en vanmorgen stond er een streepje op de zwangerschapstest. Geen vette, maar toch echt een streepje.
    Ik hou t voor mezelf nog even op een "misschien" maar eigenlijk weet ik vandaag wel beter.
    Echt? Gebeurt dit ons? Zou het de bedoeling zijn dat we van nog een kindje mogen houden en het de wereld mogen laten zien?
    Ben ik niet te oud? Wat zal iedereen denken? Ben ik straks de oudste moeder op school?
    Zijn er meer "oudere" moeders/zwangeren hier?
    Hoe zouden jullie je voelen?

Liefs!

2. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

Jul 13, 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Gefeliciteerd.... Elk kind is een wonder.
    En over dat je te oud zou zijn vind ik persoonlijk niet.... Je jongste is drie dus dan zou je je toen ook al oud moeten hebben gevoeld... ( wat ik echt niet vind hoor)

3. LoisJaya

LoisJaya Lid

Sep 25, 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen was ik zwanger op m'n 37e, dat is toch een veel geaccepterdere leeftijd en veel voorkomend ook. Dat voelt anders, maar dat is misschien mijn gevoel..

4. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    tja mijn nicht is nu jouw leeftijd en net zwanger (wel bewust), kan dus natuurlijk wel. denk als je goede controles blijft houden dat het allemaal wel mee moet vallen iig. enne gefeliciteerd natuurlijk!

5. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

Aug 1, 2013
    1,735
    10
    38
    Snap dat je even moet slikken, dit heb je niet aan zien komen of gepland. Aan de andere kant... je kinderen zijn nog geen pubers, je lijf kan dit aan (je bent nog hartstikke vruchtbaar, anders was je niet binnen 3 maanden zwanger) en je hebt een stabiele thuissituatie. Even wennen aan het idee, knop omzetten en genieten van dit verrassende cadeautje! En ondertussen die sterilisatie van je man doorzetten om nummer 4 te voorkomen ;)

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!!

7. Faith2015

Faith2015 Actief lid

Nov 10, 2014
    101
    0
    0
    Zoals je zelf zegt, je bent zo oud als je jezelf voelt. Jij voelt je totaal geen 41 nou geniet ervan! Ik ben verder helemaal niet gelovig maar toch denk ik in jou geval (ongepland zwanger): het heeft zo moeten zijn! Dit kindje wil heel graag onderdeel zijn van jullie gezin!
    Voordeel van je leeftijd is dat je goed en extra in de gaten wordt gehouden... Ik zou er lekker van genieten!

Ohja... GEFELICITEERD!

8. cetje

cetje Niet meer actief

#8 cetje, Jan 9, 2015
    Last edited by a moderator: Jan 9, 2015
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan me voorstellen dat je er wel van geschrokken bent. Gegokt... En gewonnen!
    Met twee zulke jonge kinderen zou ik een derde niet 'raar' vinden. En hey, iemand moet toch de oudste moeder op het schoolplein zijn! ;)

Kan niet uit eigen ervaring spreken, maar mijn tante heeft haar twee kinderen pas gekregen met 41 en 43 jaar en heb m'n nichtje (de jongste van die twee) nooit gehoord over een te oude moeder! Mama ben je met je hart, age is nothing but a number...

En verder inderdaad... Knoopje erin bij manlief! :)

Hoop dat je van je zwangerschap kan gaan genieten!

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Gefeliciteerd!!

10. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

Apr 15, 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd met dit wondertje.ik sluit me aan bij wat de rest al gezegd heeft. een fijne zwangerschap :)

11. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

Aug 22, 2008
    1,898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik kan me goed voorstellen dat je je kapotgeschrokken bent. Ik ben ook 41 jaar en ik moet er echt niet meer aan denken om weer terug in de luiers te komen zitten. Maar ja zo'n mooi kadootje zou ik ook weer niet kunnen weerstaan. Dus ik zeg ook proficiat en ik hoop dat jullie na het verwerken kunt genieten en trots kunnen zijn op jullie wonder! Het komt wel goed.

12. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Gefeliciteerd! Dit kindje wilde heel graag bij jullie zijn ;)

13. LoisJaya

LoisJaya Lid

Sep 25, 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de lieve reacties.
    Van sommige moest ik bijna huilen...
    Ik laat t even op me inwerken allemaal.
    XXX

14. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

Nov 19, 2014
    1,640
    261
    83
    Gefeliciteerd!

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Gefeliciteerd! Wat bijzonder! Kan me voorstellen dat je even van slag bent hiervan! Wat vind je partner ervan?

16. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

Jan 4, 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met dit wondertje. Leeftijd zegt niet alles en gelukkig zijn de andere twee nog niet zo heel oud. Ik zou zeggen, vooral lekker genieten.

Ik wens je een mooie zwangerschap.

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    je bent zo oud als je je zelf voelt en 41 is nog gewoon een normale leeftijd hoor! je kindjes sluiten mooi op mekaar aan zo..

gefeliciteerd met je zwangerschap!!

ps. de kans op een meisje is aanzienlijk groter bij 3 dagen voor de ovulatie omdat de jongens sneller zijn maar minder lang leven en meisjes dus minder snel maar wel sterk! ;)

18. LoisJaya

LoisJaya Lid

Sep 25, 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Nou ik ben een beetje bekomen van de schrik en guess what? Ik ben blij! Ik vind t leuk! Wat een cadeautje! Mijn man vindt t ook leuk en nu maar hopen dat alles goed gaat. Ik zal jullie zo nu en dan op de hoogte houden. Bedankt voor alle positiviteit!

Liefs!

19. cetje

cetje Niet meer actief

Wow, wat goed om te lezen!
    En fijn dat je man er ook blij mee is... Geniet ervan!

20. klaver85

klaver85 Bekend lid

Nov 26, 2014
    757
    182
    43
    gefeliciteerd!!!
    Je bent zo oud als je je voelt en 41 is nou ook weer niet zo ontzettend oud he :)
    Genoeg vrouwen die rond hun 35 pas beginnen aan hun eerste kindje. Wat ook prim is :)

Share This Page