What are the odds??? 41 jaar....

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by LoisJaya, Jan 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisettevers

lisettevers Actief lid

Mar 26, 2013
    409
    2
    18
    breda
    41 en nog zwanger. Tsja.. Ik vind het geen gekke leeftijd, Je hoort het steeds meer. Mijn vader was 50 (ja, wel een man) toen mijn laatste broertje ter wereld kwam.
    En hij wordt ook niet gek aangekeken. Zolang jij je er goed bij voelt.
    Een kindje uit liefde is het mooiste wat er is.
    Geniet er van!

2. Juels75

Juels75 Actief lid

Aug 11, 2014
    294
    0
    0
    Gefeliciteerd, hartstikke leuk! En je leeftijd is prima om nog een kindje te krijgen!

3. Angeltje78

Dec 29, 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook helemaal met de rest eens. Je krijgt een geweldig " cadeautje". Gefeliciteerd

4. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

Jan 16, 2013
    597
    0
    0
    Hoi meid,

Ook ik weet sinds 2 dagen dat ik zwanger ben en ik ben er 42. Zie er ook niet zo uit maar ben t wel;)
    ik weet precies hoe jij je voelt. Hier nog een die geshockeerd was. Lees mijn verhaal maar 2 topic beneden dat van jou. Ik denk ook dat t voorbestemd is. Zowel voor jullie als bij ons. Proficiat !!!

5. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    Gefeliciteerd!

Het idee zal misschien weer even wennen zijn maar uit eindelijk zal het allemaal wel goed komen!
    Mijn stiefmoeder was 39 toen me broertje kwam en die ziet er ook jong uit niemand kijkt er raar van op op het schoolplein!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Gefeliciteerd! Ik ben vorig jaar maart op 42 jarige leeftijd van mijn (tweede) zoontje bevallen. Je merkt dat de artsen er helemaal niet zo gek meer van opkijken dat je op latere leeftijd nog een kind krijgt. Je bent zo oud als je je voelt en kinderen houden je jong van geest! Geniet van je zwangerschap!

7. LoisJaya

LoisJaya Lid

Sep 25, 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel allemaal!
    Drie weken verder kan ik het eigenlijk nog steeds niet geloven, maar mijn lijf gelooft het wel. Ik heb ineens weer borsten :) (jippie) en ik ben met vlagen heel erg misselijk (niet jippie). Ik heb het aan een aantal mensen verteld en iedereen was ook wel in shock, maar vond het voornamelijk heel leuk.
    Komende woensdag is de intake bij de VK dus dan zal ik horen of en welke extra controles ze zullen doen ivm achtergrond en leeftijd. Een extra echootje hier en daar is helemaal niet erg :D

8. cetje

cetje Niet meer actief

Wat goed om te lezen dat het grote nieuws geland lijkt bij je, en dat je omgeving er positief op reageert! Hopelijk heb je een heerlijke zwangerschap en ben je straks een hele trotse mama van een mooi, gezond kindje.

9. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

Jan 14, 2015
    819
    0
    16
    Female
    Nederland
    Gefeliciteerd en wat fijn dat het nu drie weken later zo goed gaat!
    Zoals je zelf ook zegt, een echo meer is helemaal niet vervelend ;)

Ik wens je een voorspoedige zwangerschap!

10. Florina

Florina Fanatiek lid

Jan 24, 2015
    2,729
    1,165
    113
    Gefeliciteerd!! Lekker van genieten! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe.

11. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!!

Echt ik zag dat best vaak. Zwanger na een afwijkende pap.
    Mijn werk was het beoordelen van uitstrijkjes :)
    En ik dacht weleens: je zou bijna denken dat het iets met elkaar te maken heeft.. Zo gek..

12. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Gefeliciteerd!!

13. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

Apr 17, 2014
    1,041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word ook binnenkort 42 en ben zoals je kunt zien bijna uitgerekend van mijn tweede kindje. Ik heb niet het gevoel dat er iemand raar van opkijkt als ze mijn leeftijd weten of horen. Ik voel me ook nog hartstikke jong ( ook al is dat NU even soms wat minder, zo tegen het eind van de zws, maar ja, dat heb je ook met 30 lijkt me 😀)
    De kans op een miskraam is helaas wel wat groter, en dat moest ik helaas wel meemaken, maar verder rende ik nog tot een week geleden bij mom in balance met de jonge zwangeren mee (nu begint het gewicht van de buik wat te zwaar te worden).
    Ik zou zeggen: het was zo bedoeld! Gefeliciteerd!! 😊
    Mijn oudste is trouwens ook bijna 7, en het is ZO leuk hoe zij de zws meeleefde en hoe ze zich verheugt! Dat alleen al was het waard...!

Share This Page