Ik heb gisteren ook getest en zag m ook maar hij zou nu toch zichtbaarder moeten worden als je zwanger bent. Als ik de test uit elkaar haal zie k weeeeeer links een paarse streep. Snap er niks van Maar willen jullie even meekijken
Je moet de testen ook niet uit elkaar halen. De testen ook niet aflezen na 10 min. Edit: ik zie nu wel een foto, maar geen tweede streepje. Maar ik moet wel zeggen dat ik heel snel geneigd ben om te zeggen dat een test negatief is.
Ja je moet ze idd niet elkaar halen hahah was gwn nieuwscherig of ie t streepje daar stond. K heb ook afgesproken vandaag met mezelf pas einde van de week testen als m'n ongesteldheid niet doorzet
Geen idee. Sommige vrouwen krijgen gewoon een mooi roze streepje, andere krijgen echt een knaller. Maar dat maakt niet veel uit volgens mij. Maar ik zie een heel klein grijs/roze-achtig tuur-tuur-tuurstreepje als negatief. Zwanger = streep
Ja dat is ook wel zo hoor. Bij m'n dochter door de pil heen twee dikke strepen nadat k 2 dagen overtijd was!! En vond t apart dat ik een tuurstreepje zie maar over twee dagen is m'n NOd dagen dan had ie tocj al positief moeten uitslaan.
Een echte knaller (teststreep donkerder dan controlestreep) had ik op 4+3. Op 10DPO (op 3+4) wel goed zichtbaar positief getest, geen tuurstreep.
Hopelijk wel idd. Anders nieuwe ronde nieuwe kans. Hahah. K heb geen symptomen maar toch zegt m'n gevoel zwanger. Vanwege dat m'n LF nu al 12 dagen is terwijl normaal 6/7 en ik woensdag pijn had aan m'n rechtereierstok en m'n temp is mega hoog normaal na eisprong 36,9. Maar nu 37,2 en k nog steeds niet ongesteld ben. En heb waterig afscheiding en zie een tuurstreepje m'n man overigens ook. Nou als k nu nog ongesteld word dan weet ik t niet meer hoor whaha.
Jammer dat je niet meer terug reageert op mijn vraag in je pb's. Je vraagt mijn hulp, ik probeer je zo goed mogelijk te helpen, maar vervolgens reageer je niet meer en plaats je hier vraag. Kan je mij nogmaals al je tempen laten zien (of je tempkaart) want op basis van je eerste aan mij gegeven tempwaardes zag ik geen eisprong. Toen ik dat zei kwam je ineens met andere waardes waardoor ik vroeg om duidelijkheid maar helaas niet meer kreeg dus. Als je mijn hulp niet meer nodig hebt, is dat uiteraard geen probleem, maar meld het dan ff zodat ik weet dat ik niet meer hoef te wachten op je pb-tje.
Ik zie helaas niets op je test. En zoals door mij en anderen in je vorige topics aangegeven zegt een streep helemaal in de hoek niets. Dat is gewoon waar de urine langsloopt, daarom moet je een test ook niet uit elkaar halen.