Zien jullie ook t tuurstreepje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MariamZ, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik heb gisteren ook getest en zag m ook maar hij zou nu toch zichtbaarder moeten worden als je zwanger bent. Als ik de test uit elkaar haal zie k weeeeeer links een paarse streep. Snap er niks van Maar willen jullie even meekijken

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Je moet de testen ook niet uit elkaar halen. De testen ook niet aflezen na 10 min.

Edit: ik zie nu wel een foto, maar geen tweede streepje. Maar ik moet wel zeggen dat ik heel snel geneigd ben om te zeggen dat een test negatief is.

3. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ja je moet ze idd niet elkaar halen hahah was gwn nieuwscherig of ie t streepje daar stond. K heb ook afgesproken vandaag met mezelf pas einde van de week testen als m'n ongesteldheid niet doorzet

4. ShampooL

Ik zou inderdaad een paar daagjes wachten. Wanneer is je NOD?

5. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Overmorgen. Wanneer kun je een knaller verwachten? Mocht je zwanger zijn.

6. ShampooL

Geen idee. Sommige vrouwen krijgen gewoon een mooi roze streepje, andere krijgen echt een knaller. Maar dat maakt niet veel uit volgens mij.
    Maar ik zie een heel klein grijs/roze-achtig tuur-tuur-tuurstreepje als negatief. Zwanger = streep :p

7. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ja dat is ook wel zo hoor. Bij m'n dochter door de pil heen twee dikke strepen nadat k 2 dagen overtijd was!! En vond t apart dat ik een tuurstreepje zie maar over twee dagen is m'n NOd dagen dan had ie tocj al positief moeten uitslaan.

8. ShampooL

Dan zou ik gewoon nog 2 dagen wachten :) Ik duim voor je hoor! :D

9. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Dankje mop. Mocht k zwanger zijn zal k hier meteen plaatsen whaha.

10. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik duim trouwens ook voor jou. Spannend eerste kindje. Veel plezier en succes

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.311
    17.378
    113
    #11 Sado, 18 sep 2016
    Laatst bewerkt: 18 sep 2016
    Een echte knaller (teststreep donkerder dan controlestreep) had ik op 4+3. Op 10DPO (op 3+4) wel goed zichtbaar positief getest, geen tuurstreep.

12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.311
    17.378
    113
    Zie trouwens niets op je test :(

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zie helaas niks op de test. Hopelijk over een paar dagen wel.

14. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Hoebesoel je 3+4?? Snap t niet zo goed.

15. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Hopelijk wel idd. Anders nieuwe ronde nieuwe kans. Hahah. K heb geen symptomen maar toch zegt m'n gevoel zwanger. Vanwege dat m'n LF nu al 12 dagen is terwijl normaal 6/7 en ik woensdag pijn had aan m'n rechtereierstok en m'n temp is mega hoog normaal na eisprong 36,9. Maar nu 37,2 en k nog steeds niet ongesteld ben. En heb waterig afscheiding en zie een tuurstreepje m'n man overigens ook. Nou als k nu nog ongesteld word dan weet ik t niet meer hoor whaha.

16. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.311
    17.378
    113
    3 weken + 4 dagen zwanger :)

17. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Hahaha oh sorry te lang geleden voor mij. Was je eitje op tijd gesprongen??

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.066
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Jammer dat je niet meer terug reageert op mijn vraag in je pb's.
    Je vraagt mijn hulp, ik probeer je zo goed mogelijk te helpen, maar vervolgens reageer je niet meer en plaats je hier vraag.

Kan je mij nogmaals al je tempen laten zien (of je tempkaart) want op basis van je eerste aan mij gegeven tempwaardes zag ik geen eisprong.
    Toen ik dat zei kwam je ineens met andere waardes waardoor ik vroeg om duidelijkheid maar helaas niet meer kreeg dus.

Als je mijn hulp niet meer nodig hebt, is dat uiteraard geen probleem, maar meld het dan ff zodat ik weet dat ik niet meer hoef te wachten op je pb-tje.

19. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik zie niks helaas.

20. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.843
    113
    Ik zie helaas niets op je test. En zoals door mij en anderen in je vorige topics aangegeven zegt een streep helemaal in de hoek niets. Dat is gewoon waar de urine langsloopt, daarom moet je een test ook niet uit elkaar halen.

Deel Deze Pagina