what the F*ck?!!!!!

Discussion in 'De lounge' started by lennylenn, Apr 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Survivor

Survivor Bekend lid

Oct 23, 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Hoop ook voor je dat ie niet ingeslikt wordt. Het is misschien niet alles, maar aangezien je morgen pas terecht kan, zal het (hopelijk) wel wat gemoedsrust geven.

2. MissXX

MissXX Fanatiek lid

Oct 9, 2011
    2,027
    0
    0
    Nijmegen
    Even snel gelezen, wat eng zeg! Veel succes ermee!

Welke bank heb je?
    Een vriend van mij heeft ING en kon afgelopen week ineens zijn pas niet meer gebruiken (geldautomaat). In de winkel wisten zij er niets over te zeggen en moest maar naar ING zelf bellen. Deze zei dat de pas misschien uit voorzorg is geblokkeerd,mogelijk ivm skimmen.

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ja daar ben ik weer, gelukkig is mijn pas niet ingeslikt en kon ik het grootste deel eraf pinnen. morgen naar de bank en dan uitzoeken wat er nou aan de hand is

4. lennylenn

ik heb de abn. wat een raar gedoe allemaal zeg

5. lennylenn

ik heb de iphone 4s. ik ga nu even uitzoeken hoe dat zit met die app. als het gratis is kan ik het gelijk erop zetten, zoniet dan moet ik maar even wachten ermee.

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Mocht het nou gebeuren dat er inderdaad geld af is of het duurt een tijd voor het allemaal weer recht gezet is, bel dan even naar de bedrijven die je moet betalen en leg uit wat er aan de hand is, zullen ze vast wel begrijpen.. als je maar vooraf even belt en niet pas als hun achter hun centen aan gaan zitten..

7. Survivor

Survivor Bekend lid

Oct 23, 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Fijn te lezen dat je het grootste deel eraf hebt kunnen halen. Dan weet je tenminste dat je dat nog hebt in ieder geval en brengt het hopelijk ook een beetje meer gemoedsrust.
    Succes bij de bank morgen!

8. lennylenn

het brengt zeker een beetje rust met zich mee maar ik ben pas helemaal gerust als ik morgen naar de bank ben geweest:)

dank je en ik laat morgen weten hoe het is gegaan

9. lennylenn

nee precies, heb geen zin in incasso's e.d.

kdv ziet me al aankomen hahahaa had toen onze dochter geboren werd ook een hoop gedonder met de belastingdienst waardoor wij geen kot kregen, er werden keer op keer fouten gemaakt en wij maar steeds bellen met het kdv en uitleggen. uiteindelijk goed gekomen en nu (hopelijk niet) dit weer

10. MissXX

MissXX Fanatiek lid

Oct 9, 2011
    2,027
    0
    0
    Nijmegen
    Die app is inderdaad handig, ik heb ook ABN..
    Ik durfde eigenlijk niet, maar iemand bij de ABN heeft hem er voor mij opgezet. Je neemt gewoon een eigen inlogcode van 5 cijfers, en daar log je binnen enkele seconden mee in.

Je kan een maximumbedrag instellen voor wat er per dag overgemaakt kan worden, dus dat is wel zo veilig. Ik heb zelf een bedrag van maar € 100,00 ingesteld. Ik kan me niet voorstellen eens een groter bedrag over te moeten maken dat niet kan wachten tot ik thuis ben, dus vind het prima zo..

11. MissXX

MissXX Fanatiek lid

Oct 9, 2011
    2,027
    0
    0
    Nijmegen
    Ow ja, en hij is voornamelijk handig ivm saldo..
    Ik zet alles zo goed als meteen over op spaarrekening ivm rente enzo, dus heb ik soms weinig bestedingsruimte op betaalrekening mocht er onverwachts iets afgeschreven worden. Zodoende kan ik het wel overal makkelijk in de gaten houden, en indien gewenst geld van spaarrekening naar betaalrekening zetten.

12. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Ik weet wel dat ze afgelopen nacht groot onderhoud hebben gedaan op de site van ABN. Misschien heeft het daar iets mee te maken? Succes!

13. Dana

Dana Niet meer actief

Oh dit zou mij ook helemaaaal niet lekker zitten!

14. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Sinds hier bij geldautomaat naast de supermarkt mensen zijn geskimmed doen wij dat dus ook.. ik laat 100 euro leefgeld op de betaalrekening staan als alle vaste lasten zijn afgeschreven.. elke week vul ik gewoon het bedrag weer aan en tussentijds als ik bijvoorbeeld extra dingen nodig ben.. op die manier gaat meer sparen eigenlijk automatisch.. was een tip van de bank destijds..

Succes morgen meid

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik zou NOG een keer naar de bank bellen, hopen dat je iemand anders aan de lijn krijgt. Die vrouw die je gesproken hebt, die heet het protocol sowieso niet gevolgd, want ze mag geen hints geven. Daarnaast zou jouw telefoontje al een signaal moeten zijn en zouden bij haar alarmbellen moeten gaan rinkelen. Als je telebankieren 'gekaapt' is, dan zou zij jou meteen moeten helpen om te voorkomen dat iemand misbruik maakt van jouw gegevens.

Kan gewoon niet dat je moet wachten tot morgenmiddag...

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

heb je toevallig de abn app gebruikt?

deze blijkt namelijk niet waterdicht te zijn. staat ook in de voorwaarden ik wilde hem ook op mijn tel zetten maar na het lezen van de voorwaarden enzo niet gedaan want zp gauw als ze in jou tel kunnen komen kunnen ze ook die gegevens pakken.

en ja z'n progamma kan gewoon in een whatsapp bericht zitten dus naar mijn gevoel helemaal niet veilig

17. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Heb je voordat je hebt gepind niet even gekeken of al je geld er nog op staat, dat kun je toch zien? (met ING wel). Zo ja, dan zal het vast een storing zijn ofzo, maar wel raar dat die medewerkster aan de lijn zegt dat je nieuwe woonplaats niet klopt en ook niets wist van je oude wp, dat kunnen ze toch zien in het systeem, heel vreemd....

18. lennylenn

nee ik heb die niet op mijn telefoon staan, heb net een nieuw toestel en op mijn vorige kon dat niet. was dus altijd via internet bankieren

19. lennylenn

ja hoor dat heb ik wel gedaan, wist alleen niet precies hoeveel erop moest staan, het was iig veel dus zou het wel gemerkt hebben als er plotseing 5 euro op zou staan ofzo.
    ja ik vond dat ook erg raar, kreeg altijd mijn post gewoon thuis gestuurd dus ze moest er toch wel iets van gezien kunnen hebben?

maar goed morgen hoor ik het wel allemaal

20. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Misschien ben je slachtoffer van een skimmer

Share This Page