Na je uitleg over de 18e dag nu iui,vind ik het er helemaal niet hoopvol uitzien.Zie eigenlijk niet zoveel.
Dat roepen ze inderdaad veel te snel in een ziekenhuis. Maar nogmaals,ik vind het er niet positief uitzien.Zie meer een grijzige vlek.Vind deze zeker niet positief.
Ik zie m wel, maar vind m nog wel te licht om deze als positief te beschouwen. Ik hoop van harte dat ie mooi oploopt, zou het morgen of overmorgen nog eens doen... Fingers crossed!
Dat is niet altijd zo hoor. Je zou dan nu 4+4 dagen moeten zijn en een streep moet dan al veel duidelijker zijn. Hier was z'n lichte streep vaak foute boel. Hoop voor jou dat het hcg gewoon langzaam stijgt. Met 4+4 was bij een goed doorgaande zwangerschap, de test hier al enorm duidelijk.
ik zie een heel licht streepje, maar vind hem voor waar je zit nog niet heel hoopvol. Sorry. Hopelijk heb ik het mis en loopt ie lekker op en heb je gewoon trage hcg opbouw
Grijze streep is negatief en dus niet geldig. .ik heb na ivf ook zulke lijntjes gehad en helaas negatief
In het echt is duidelijk roze en ik heb nooit streep als er niks zit al 7 jaar bezig ivf en icsi nu trug iui al 2 jaar elke maand en ik hou moed zh zei morge weer zon test en ik ben gewoon zwanger over 14 dagen echo
Nou, op de pc is het toch best goed te zien. Zie echt wel een roze streep! al is hij echt nog wel licht. Hopelijk morgen duidelijker!