Nou doe jij hetzelfde, namelijk een oordeel vellen over mensen die je niet kent en je scheert meteen de bijstandsmoeders over 1 kam, beetje jammer, je verwacht zelf begrip, dan zou het logisch zijn dat jij dat ook terug zou geven.. Wie zegt dat bijstandsmoeders allemaal zwart bijverdienen. Misschien kunnen ze gewoon wel met weinig geld omgaan, omdat ze dat wel moesten leren. Ten eerste van harte met je zwangerschap. Ik vind het knap van jou dat je jezelf zo weer hebt weten op te werken dat je weer enkele uurtjes kunt werken. Je moet naar je eigen lichaam luisteren, als je lichaam zegt, ik kan het niet dan misschien tijdelijk stoppen. Jij en de beeb zijn belangrijker. Als je het je vriendin nog niet wilt vertellen, zou je misschien iets kunnen verzinnen, zodat je de uurtjes die je normaal doet verdeeld over 2 dagen bv.
dat mag wel, je mag gewoon bijverdienen als je een WAO/bijstands etc etc uitkering hebt, alleen gaat je uitkering dan omlaag, dat wordt dan een aanvulling tot het minimumsalaris om in je woonlasten en onderhoud te kunnen voorzien. Stelletje heilige mensen hier haha. Nee hoor niemand heeft hier ooooit zwart geld verdiend. Neuh.. maar wel janktopics openen over de belastingdienst en dat het allemaal zoveel geld kost. Als iemand zo lekker eerlijk en heilig is, moeten die mensen ook niet gaan janken en zeiken als ze 4000 euro moeten betalen omdat ze teveel hebben verdient LOL
Devil heeft gelijk hoor! mits je het heb gemeld bij je uitkeringsinsantie mag je ernaast gewoon een klein bedrag bijverdienen. ( hebben jullie hun nieuwe reclamespot nog niet gezien?) Maar daar gaat het niet om.. Ik zou het nog even aankijken meid. Bekijk dag voor dag hoe je je voelt. En luister goed naar je eigen lijf! Van harte gefeliciteerd!
Zo makkelijk is dat niet hoor. Hoe graag je zelf ook wilt, een werkgever moet je ook nog willen als je een medische achtergrond hebt. En nu heb ik het zelf niet meegemaakt, maar wel in mijn omgeving. Bij verschillende mensen die graag weer wouden werken, maar geen werkgever die het aandurfde ivm angst voor nieuwe ziekmeldingen oid. Iemand die ik ken die een herseninfarct heeft gehad en daarna aangepast aan het werk is gegaan, wouden ze er bij de eerste de beste reorganisatie gewoon uitknikkeren hoor.
Thanx ladies, ik vind t al ladtig zat. Ben van ver gekomen, ben allang blij dat ik weer zelfstandig voor mezelf kan zorgen. Maar heb gewoon n probleem met grenzen, en ik ga er ooh zo vaak overheen, ten koste van mezelf. Vind. Ook erg moeilijk om mijn kennis teleur te stellen, ze is zo druk. En nee, die uitkering is geen vetpot, ik werkte voor t ongeluk maar. Enkele dage, nu dus 70% daarvan. Kan net de vaste lasten ervan betalen. Dus ik dacht, ga schoonmaken om te sparen voor een wiegje. Kon ik t weten dat ik bij eerste ronde de hoofdprijs had. Hihi, nu net genoeg voor lakentjes hihi. ..... ik koop mijn wiegje op marktplaats of is dat dan ook zwart.......(lol). sorry...
Dat jouw kennis druk is, is niet jouw probleem (even kort gezegd). Als je nu al merkt dat het te veel wordt dan moet je luisteren naar je lichaam en het dus niet doen. Ik neem aan dat die kennis daar best begrip voor heeft. En als je de eerste drie maanden door bent gaat het misschien wel veel beter, dus zou je het alsnog weer kunnen oppakken.
hey toch meteen zwanger? gefeliciteerd! tja.. ik ben de eerste 12 weken echt kapot geweest, moest me door de dagen heen slepen en heb elk momentje gepakt om even te dutten.. en dat doe je dan niet voor jezelf, maar voor je kindje moet je dan maar denken. maar aan de andere kant kan het ook zo zijn dat je juist energie krijgt van deze inspanning, zolang je er maar voor zorgt dat je daarnaast rust krijgt.. pas wel een beetje op met schoonmaakmiddelen, ik heb zelf zoveel mogelijk gedaan met schoonmaakazijn.. luister goed naar je lichaam, bij mij was (extreme) misselijkheid een teken dat het me echt te veel werd. voel je je echt beroerd dan moet je ook gewoon stoppen. succes en geniet er van!
altijd heerlijk die reacties van devil daar geniet ik gewoon van. NIEMAND is een heilig boontje, kan je mij niet wijs maken. Nooit snoepje bij kv gepakt toen je jonger was? Geen kilometer te hard met de auto? en betaal jij eerlijk voor elke film die je heb en elk muziek nummer op je pc? Brand je nooit een cd/dvdtje? noway! kan je mij echt niet wijs maken hoor. En fuck it, laat haar lekker bij verdienen. Doe ik ook en schaam me er niet voor. Ben zelf al 10jaar rug patient en ik verdien Z W A R T bij als oppas voor mn 2 buurkids. zó hoppa, klaag mij maar aan dat ik mn buurvrouw uit de brand help. TS: ten eerste onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Enuhh tips? ja denk dat je het even moet aankijken tot je t niet meer redt. Je kan haar ook vertellen dat je naar 'omstandigheden' wat rustiger aan moet doen. En als de tijd gekomen is kan je haar altijd vertellen dat je zwanger bent en dat je gewoonweg er geen energie meer voor heb met je eigen huis erbij. Echt wel dat zij dat zal snappen hoor
vind het trouwens echt heel knap van je 2 huishoudens! Ik laat die van mij al links liggen omdat ik gewoon omval van de slaap hiero. Elke middag slaap ik zo'n 2uur omdat ik anders om 18.00 al in elkaar stort. Even naar de winkel 2straten verderop? Ben kapot als ik terug ben
@Roozjuh: Even offtopic, maar jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Had jij niet een tijd terug een bericht geplaatst dat je even niet zwanger mocht worden ivm medicatie/rugklachten oid? Goed om dan nu je banner te zien! Heel leuk!
Thanx, echt jullie beuren me op. Ik merk stiekem dat me toch loop te verdedigen...stom he, ik heb er toch ook niet voor gekozen. Wel voor de zwangerschap dat was al eng zat. Kan eindelijk voor mezelf zorgen, nu strax ook voor een kleintje.
romy jeetje was jij in vorig leven een olifant?! jij heb een goed geheuge Ja dat was ik inderdaad. Was vanwege een revalidatie training die ik had en daarna eerst moest herstellen wat overigens niet is gebeurd helaas. Mn rug word alleen maar erger en stond voor mezelf voor de keuze, of nu, of waarschijnlijk nooit meer zwanger worden. ben ook als de dood dat ik de bevalling niet meer aan kan. maar das voor latere zorg Sry was zwaar offtopic meiden piri meid geniet lekker van je zwangerschap en doe lekker rustig aan
Piripiri, gewoon even praten met die vriendin joh. Dan begrijpt ze het vast wel! En dat gezanik hier over zwart bijverdienen. Wat een heilig gelul zeg! Kom op!!!!!!!!! Kan daar echt niet tegen hoor.
Oh en gefeliciteerd met de zwangerschap. Wat een geluk dat het gelijk raak is! Is het wachten je bespaard
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Praat met je vriendin, als jouw lichaam het niet kan gaat het niet. maar je zou bijv. ook 1 x per 2 weken eerst proberen. en over dat bijverdienen, ik denk dat je ongelofelijk je best doet. Mensen die zeggen ach je kan gewoon werk krijgen als je dat wilt, hebben duidelijk nog nooit met chronisch medische klachten gesolliciteerd.laat je niet op de kop zitten, ik vind het super dat je weer een ritme probeert te krijgen ..