Waar op vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Bubblez, 2 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik weet het even niet.

Volgens jaar in de bouwvak willen wij op vakantie. Mijn man, ik en zoon van dan 1.5 jaar. We willen niet in nl, of belgie of duitsland. Maar meer zuid frankrijk of italie. Wellicht oostenrijk of zwitserland?

We zijn niet heel actief, dus geen bergwandelingen etc. Wel houden we van dingen bekijken van vroeger en natuurlijk voor onze zoon leuke dingen. Absoluut niet in een tent of vouwwagen. Maar een vaste tent is oke, zolang er maar wel een vaste wc en douche in zit, en ik er kan koken. Het liefst een huisje dus haha.

Dus, ja, hebben jullie tips? Ik ben heel benieuwd!

Oh en vliegen, ik twijfel. Ik ben doodbang in het vliegtuig, dus ik weet niet of dat een goed idee is..

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Gardameer mooie campings en je kan mooi dorpen bekijke

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Die hoor ik vaker inderdaad. Staat zeker op onze lijst om te overwegen

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Jaa Gardameer hoor ik ook veel goeds over!

Wij zaten iets onder Florence, de camping was echt een hele mooie uitval basis om veel te bezichtigen in de omgeving: Pisa, Florence, lucca, arezzo, sienna etc..

Kroatië staat hier ook op de lijst.

Bubblez vindt dit leuk.
  5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.816
    113
    Wat wil je graag? Oostenrijk is mooi, maar wisselvallig qua weer. Zwitserland vond ik persoonlijk echt super en zo mooi, maar ook heel erg duur. Vorig jaar naar Kroatië geweest, maar te warm. Zuid Frankrijk was niet ons ding. Italië vinden wij super. Zou zelf alleen het gardameer in het hoogseizoen niet doen. Zijn nog veel meer (minder drukke) plaatsen daar.
    2 jaar geleden hebben we een combi gemaakt van Zwitserland met Italie. Aanrader. We zaten op camping Bella Tola en Valle Gaia. In een luxe stacaravan. Maar denk dat die al aardig vol zitten.

Bubblez vindt dit leuk.
  6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

We weten het niet zo goed wat we nou exact willen. Wel droog en weer rond de 25 graden haha. Daarom ook geen nl.

Ik ga die anderen even bekijken. Bedankt!

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.816
    113
    Kroatië was 40 graden, echt niet uit te houden. Maar ook in Italië en zuid Frankrijk zit je eerder rond de 33 dan 25 graden.

Bubblez vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina