Nou ik heb vanmiddag rond lunch tijd DUIDELIJK mij ei gevoeld. Ik heb al sinds zaterdag een krampachtig gevoel in mijn onderbuik. Dat hield aan tot vanmorgen en vanmiddag toen we op 't werk de broodjes gingen halen voelde ik een (ja hoe moet ik het noemen) soort van hevig krampje (ong 5 tellen) en 't zeurderige gevoel in mijn onderbuik is weg. Dat betekend dus (als ik het echt goed heb) dat 2 juli mijn NOD is! Nu zit ik te twijfelen.... We hebben vrijdag/zaterdagnacht geklust, zaterdag nog es en zondag (ja ja we hadden echt gezellie en grotendeels echt voor de fun) is het een optie om het vanavond ook nog te doen of morgen? Hoe bedoel je..."ik ben er niet mee bezig " Groetjes Silla
hahaha ach wat maakt het uit? kijk eens bij mijn topic over "teveel sexen' Daar staat een leuke berekening! xxx
Ik zie het al! Vanavond klussen dus whaahahaaha. Ik hoop dat ik mijn mannetje zo ver krijg, volgens mij is ie nog aan t bijkomen van afgelopen weekend whaahahaha
Als je vandaag duidelijk je ei hebt maakt het niet zoveel uit (ik bedoel hiermee, dat je nog zaadjes hebt, die je eicel gaan doorboren), dus ik zou zeggen klussen voor de fun! Gewoon doen als je nog energie hebt.
Als je een zondag nog geklust heb lijkt mij het ook dat je dan nog wat op voorraad heb Maar ja je kan altij nog een keer doen voor de FUN groetjes jeslin
Hoi Silla, Ik zou vanavond zeker klussen. Na je eisprong kan het ei alleen maar binnen 6 uur bevrucht worden. Sperma kan 48 uur in je baarmoeder achter blijven. Je kan dus zelf uitrekenen of je goed zit of niet. Succes en vooral veel plezier! Gr Droom
Nou van klussen is er gister niet meer van gekomen! Hij had er ECHT geen zin an! Nou ja dan zij het zo... Maar goed ik geef niet op... Tevens ff mijn temp opgenomen vandaag! errug laag, dus ik KAN geen EI gehad hebben gister? (ik heb een aantal mnd getempt dus ik weet ongeveer hoe het bij mij verloopt)... Dussssssssss vanavond weer een poging wagen hihihhihi
Hey Silla, Ja, je temp geeft aan dat je ei nog niet is geweest. Dus vanavond moet er geklust worden, als je mannetje zin heeft in ieder geval . Waarom geven onze lichamen toch iedere keer valse signalen af? Veel plezier meid ! X Neia
Nou idd Neia... Waarom telkens zulke rare signalen... Ik blijf erbij 't had beter geregeld moeten worden hihhihhi, als we vruchtbaar zijn...groene urine ofzo, en als je zwanger bent....doe maar violet ofzo hihihhihi. Da's gewoon duidelijk whahaahahaha. Mannetje is nu sporten dus ik vraag me af of het vanavond wat gaat worden. Tja je moet er wat voor over hebben zeg ik maar hihihhihihi. We zien wel...
hahaha, kan er me eigen helemaal in vinden, hier had het mannetje gisteren ook niet zoveel zin, ging liever lekker slapen, nou normaal is het weleens andersom