genoeg redenen om haar ermee te confronteren en duidelijk te maken dat ze gewoon echt fout bezig is en dat ze haar gezin op 1 moet zetten. Kids first, then the rest
haar dochter word in november meen ik 4 en haar zoontje is 3 weken voor mijn kleine meid 2. dus relatief hele jonge kinderen. en ja wij wonen in de buurt, als ik in mijn dochters slaapkamer sta, kijk ik tegen hun zoontjes slaapkamer raam aan. Als je met een ander iets wilt ga je eerst maar uit elkaar Zo denk ik er ook dus over.. dat zei ik nog tegen mijn man, Als je zo nodig met een andere vent het nest in wilt duiken kun je nog het laatste beetje respect aan je huidige relatie geven en er eerst een punt achter zetten.
En heb laatst vernomen dat ze dus heeft geblowd ( haar eerste keer) terwijl haar ventje met een aardige ziekenhuis geschiedenis met 40.2 koorts op bed lag. zo he waar is zij wel niet mee bezig? Spelen er niet nog meer dingen?
Ik begrijp een beetje dat je het niet wil zeggen vanwege de kinderen, maar je vertelt het wel aan haar ex? Dat het balletje uiteindelijk gaat rollen is duidelijk. Dat hun relatie al niet lekker loopt is duidelijk. Je hebt dus een keuze. Of het vertellen of niet. Ik vind dat het aan haar is om te vertellen, aan de andere kant weten zoveel mensen het al. De kinderen zijn sowieso slachtoffer. Of de ouders zitten in een stroeve relatie, of de ouders gaan uit elkaar. Das kiezen uit 2 kwaden dunkt mij, maar in de huidige situatie ook niet iets om blij om te zijn. Ik zou het niet zeggen, maar dat is mijn mening. Maar als het welzijn van de kinderen je aan het hart gaan is het niet altijd de slechtste beslissing om het wel te zeggen.
Dan lijkt me dat je je keus al gemaakt hebt toch? Ik wil niet bot overkomen, maar volgens mij heb jij je keus al gemaakt. Wat er daarna gebeurt is niet aan jou.
mijn stiefbroer had een relatie van 8jaar. hij werd uitgezonden naar afghanistan en zij is in tussentijd vreemd gegaan. iedereen wist dat ze bij hem weg zou gaan zodra hij terug in nederland was. dit had ze al besloten nog voordat hij werd uitgezonden. belachelijk als je t mij vraagt. welliswaar geen kids in het spel maar het brak zijn hart. helemaal toen hij hoorde dat iedereen het al wist behalve hij zelf
Ja mijn man kwam hier mee aan.. En hij zag mijn kop vertrekken en ik werdt knal rood.. waarop hij al met een blik keek van k*t wat heb ik gezegd.. en ben zooo van mijn plaat gegaan, dat ik er bij zat te vloeken.. en dan de gvd en dat zeg ik niet snel. Dat ventje heeft in 2 jaar tijd al minstens 3x in het ziekenhuis gelegen.. en koorts was altijd het begin. Ik begrijp een beetje dat je het niet wil zeggen vanwege de kinderen, maar je vertelt het wel aan haar ex? Gevraagd ik wist dat hij het moest zijn omdat zij er niet veel heeft.. en hij beaamde alles. Maar als het welzijn van de kinderen je aan het hart gaan is het niet altijd de slechtste beslissing om het wel te zeggen. Daarom jullie mening/advies, mijn karakter is explosief en zulke dingen kan ik slecht tegen dus zal het er zo uitflappen maar dan echt op een ordinaire manier.. van bijv. Hey je wijf n**kt met een ander. dat kun je niet echt maken want heb zeker geen blad voor de mond.
die keuze is nog niet gemaakt, lees mijn laatste response.. maar dat is mijn mening en zo zou IK het hebben gedaan als ik het zo nodig wilde. en de consequenties ervan wil ik wel voor mijn eigen beetje in kaart zetten.. daarom vraag ik jullie mening/advies. andere kijken toch anders tegen dingen aan dan bijv ik alleen.
nou ben heel benieuwd naar wat je uiteindelijk gaat doen en wat de gevolgen hier van zijn, ja misschien gaan ze uit elkaar maar ja misschien word er dan ook eens goed over gepraat en zullen ze beter hun best voor elkaar doen (of zit ik nou weer dom te lullen?)
wat ik zou doen: ga eerst naar die vriendin van je toe en confronteer haar ermee. kijk hoe ze reageerd. als ze duidelijk maakt dat ze het dus niet gaat zeggen dan bel je die vriend van haar op en zeg je waar zij bij is 'we moeten echt even praten met zn 3en, vanavond 20.00?' is ze wel berreid het te zeggen, geef haar dan duidelijk aan dat ze hier niet nog een week mee moet wachten. haar relatie en gezin lijdt eronder. dat wil toch geen enkele moeder? maar zo zou ik het doen denk ik
He meid, ik snap je redeneringen hoor. Ik had al zo'n vermoeden dat je een wat 'explosief' karakter had, vandaar dat ik de dingen nog even voor je op een rijtje wilde zetten. Snap dat je de meningen van anderen wil horen. En ach, ik zou ook niet zo 1,2,3 weten wat te doen hoor als ik in zo'n situatie zou zitten. Succes
die kans zit er misschien wel in.. en of het dom is weet ik niet Ik wilde een tijdje terug al met hun om de tafel omdat ik al zag en merkte dat het niet goed ging.. ook mijn man wilde dat eventueel doen. Zo zei ze een tijdje terug dat zij bang was als zij weg ging dat hij zich zelf met de auto om een boom zou vouwen om dat zij hem alles was. dus dan snap ik dit alles niet echt.. en confronteren.. om het gesprek kan ze niet heen. hij heeft het bevestigd en staat in mijn gesprek geschiedenis.
Ik denk dat ik het niet zou vertellen aan haar man. Wel zou ik haar ermee confronteren en proberen haar zover te krijgen dat ze het zelf verteld. Ik zou haar wel duidelijk maken dat ik niet voor haar zou liegen dus mocht haar man een opmerking of vraag hebben, zou ik wel eerlijk antwoorden. Dan heeft ze zelf de keus of hij er door iemand anders achter komt of dat ze het zelf zegt.
Maar waarom zou ze het niet vertellen aan de man? Oke ik zou het eerst bij haar neerleggen maar als zij het niet zegt dan zou ik het doen. Hoe zou jij je voelen als veel mensen er vanaf wisten dat je man met een ander gaat, maar niemand die het jou ff heeft verteld! Menh ik zou echt pissed off worden als ik daar achter kwam..
ik ga strax de 4 pagina's nog even goed lezen en bezinken.. en ga dan even de conclusie trekken en nog even bespreken met manlief..
Niet doen! Wat er daarna ook met dat stel gebeurt, ze zullen jou er op aankijken. Hou je weg van zulke situaties, de waarheid komt toch wel boven water. Als je het lastig vind, zou ik wat afstand van ze nemen.
Ze komt hier niet ze kende deze niet En als zou ze het wel lezen.. lig er niet wakker van, had zij zich maar als een normale partner moeten gedragen. ik ben heel benieuwd of jullie elkaar vanavond nog hebben gezien en of er over gepraat is Nou alsof ze duivel er mee speelt, ze was hier dus vanavond rond etenstijd omdat ze wou vragen of manlief even op haar kids kon passen dat zij even weg konden. ( dit heeft ze toen verteld dat ook dit een probleem was, nooit iets samen doen.) Dus manlief past daar nu op.. ik doe wel gewoon normaal.. maar toch.. ik ga nog bekijken wat ik ga doen.