We hebben een stacaravan op een camping geboekt voor 11 dagen Helaas voorspellen ze de komende weken alleen maar slecht weer, 9mm regen,95% kan op neerslag, max. temperatuur 22gr, weercijfer 3. En het mooiste wat ze opgeven is 24 gr, 4,5 mm regen, 65% kan op neerslag. Niet echt de zwembad/zonvakantie waarvoor we geboekt hadden. We zijn aan het kijken voor een andere streek in frankrijk,meer naar het zuiden. Deze camping is alleen al betaald en we krijgen geen geld terug, dus het budget is beperkt. Mijn vriend stelt voor nu toch 3 dagen naar de geboekte camping te gaan, en daarna door te rijden naar het zuiden en daar nog 5 dagen door te brengen. Ik zie er eigenlijk tegenop, het betekend dat we zowel heen als terug een dag langer onderweg zijn, we 3 dagen in de regen verblijven en vervolgens na 5 dagen weer naar huis moeten. Ik twijfel of we niet beter gelijk dor kunnen rijden en maar wat meer neer moeten leggen voor langer in het mooie weer. We zijn vorig jaar ook niet op vakantie geweest en ik keek echt uit naar 10 dagen genieten in de zon.
Wanneer ga je? De voorspellingen zijn pas echt zeker vlak van tevoren. Voor Ftankrijk kan je het beste kijken op Meteo France, als het weercijfer 4/5 of 5/5 zijn, dan kan je uitgaan van dat het behoorlijk goed klopt. Waar gaan jullie heen?
Hey, waar zit je in Frankrijk? Wij vertrekken vrijdag naar het meer van Annecy en elke dag veranderd het weer. Eerst gaf hij best veel regen aan en nu is dat weer bijgetrokken. Wij wachten het wel af. Misschien valt het nog wel mee en trekt het bij jullie nog wel bij joh. Wij verlangen ook zo naar een zonnige vakantie. Wij hebben vorige jaar een week in de regen in Nederland gezeten en jaar daarvoor niet weggeweest. Vorig jaar maart naar Canarische geweest maar was ook koud en dochterlief ziek