Goeiemorgen! het is donderdag en dus frietdag...(om de week) maar die bamischijven, frikadellen en kroketten komen me de neus uit... zelfgemaakte kipsate hebben we er ook al vaak bij gegeten. dussss..................... wat maak ik erbij? wel iets van vlees/kip/vis want man is absoluut geen vegetarier! snacks om zelf te maken of iets anders lekkers?
Gegrilde kip! Zo'n hele weet je wel, van de poelier, maar bij de supermarkt (die blauwe weet je wel ) hebben ze ze ook. Even in de overn, en dan lekker met frietjes, appelmoes en wat salade. Lekker!
bitterballen, of gemengde party snacks, kipsnitzel ook altijd lekker vissticks ook wel lekker bij de patat
Wij eten vaak patat met stoofvlees Of patatje met lekkere biefstuk pepersaus of kaassaus erbij hmmm heerlijk hahah
Hachee!! Of gewoon een lekker stukje vlees (biefstuk, varkenshaas, etc.) en dan iets van broccoli ofzo. Wij eten altijd op zondag frietjes, maar eigenlijk nooit snacks erbij.
Shoarmavlees/paprika/ui wokken , friet en sla erbij en klaar en anders - biefstuk - gehaktballen zelf maken - lekkerbekje
kip!!!!!!! dat is t! dat je daar zelf niet opkomt he................... we eten wel altijd groente erbij hoor, ook voor t dreumesje dat hier rondscharrelt. dus een gebraden kippetje wordt t.
Oooh ik kan dat nooit begrijpen he.. Ik zou elke dag wel patat met iets erbij kunnen eten, zonder erop uitgekeken te raken Als het gezond was, zou ik het zo een week achter elkaar kunnen eten.. Mijn ouders hebben het vroeger wel eens als experiment ingezet, omdat wij altijd om patat zeurden.. We hebben 2 weken niets anders gegeten, 'want dan zouden we het wel niet meer lekker vinden'.. Nou, wel dus! Ik ben echt gek op patat! Hier heb ik het liefst chili cheese nuggets erbij, maar die zijn zoooo duur, en alleen bij de macro te koop.. Verder is een bak met gemixte snacks (kleine dingetjes, noemen we die hier ) ook favoriet..
ik doe vaak bij frietjes een lekker varkenshaasje(haal ik altijd bij de lidl), met pepersaus en een salade, witlof salade vind ik persoonlijk erg lekker..
M'n moeder heeft dat eens bij m'n vader gedaan. 6 weken heeft ze het volgehouden en toen vroeg ze maar eens aan 'm wat ie als avondeten wilde. Z'n antwoord: mmm een lekker frietje gaat er wel in. Wij hebben er ook niet altijd snacks bij, maar iets van kip of een karbonade of hachee.
dat zeiden ze ook toen ik in een snackbar ging werken, nou na 3 week elke dag, ging (en gaat) het er nog met plezier in hoor hahaha. alleen de milkshakes niet meer. wij eten eigenlijk altijd het standaart bij de patat, frikandel, hamburger,kipnukets etc. heel saai hahaha
Wij eten er vaak gepaneerde varkensschnitzel (wel van de slager want die van de ah enzo zijn zo taai) met een lekkere champignonsaus! Lekkere klodder mayo over de friet, heerlijk! Vaak doen we ook ipv friet, bbq krieltjes van ah, heerlijk! haha nu ik het er zo over heb, denk dat dat vandaag ook maar op ons menu komt