Ben al een paar dagen misselijk ( geen buikgriep) heb pijnlijke tepels, s'avonds kom ik mijn bed uit om te snacken ( doe ik nooit). Thee heeft een licht vies bijsmaakje, had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Maar volgens de ovulatietest heb ik maandag/dinsdag mijn ovulatie gehad. Althans, ik zag een licht streepje ( niet even dik als de teststreep). Mijn man maant me om vooral nuchter te blijven en volgens mij ben ik dat tot op zekere hoogte wel. Ik denk niet dat dit een geval schijnzwanger is, maar het is ook te vroeg om te testen. Pfff, irritant dit.
Idd, een ovutest geldt alleen maar als hij even dik of dikker is als de controlestreep... Uitgaande van wat jij zegt, ben ik toch erg bang dat dit niet je eisprong geweest is.
Ik had drie dagen een lichte streep. En daarvoor helemaal niets. Ik ben begonnen te testen vanaf dag 7 na de menstruatie en zit nu dus op dag 10 met testen. Ik heb ook al doorzichtige afscheiding gehad.
Ja, had nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn.... Was vandaag ook erg misselijk en dat maakte het verwarrend. Thanks