Whats in your bag?

Discussie in 'De lounge' gestart door xBLOEMPJE, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylen

Aylen Niet meer actief

Portemonnee, sleutels, deodorant, potloden, agenda, flesje water, pakje kauwgom.

2. Fransa

Fransa Niet meer actief

Euh... wat zit er NIET in....?? :D

Ik zeul mn portemonnaie (2 stuks eigenlijk) mee, parfum, flesje parfum, zakdoekjes, bakje kauwgum, paspoorten, huissleutels, pijnstillers; autootjes voor de jongens (altijd handig als je bijv ergens moet wachten...), werkbadges, afstandsbediening van garage.....

Heb trouwens The Bag Small van Cowboysbag. Ideale tas voor mij ;)

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Agenda, portemonnee, deoderant, haarborstel, telefoon, spiegel, identifier, lippenbalsem, tampons (normaliter dan) , smint, zovirax, desinfectiemiddel, oordopjes, handcreme, zonnenbril, oplader, zonnebrandcreme, keelsnoepjes, pen en aansteker (maar ik rook niet haha)

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Vandaag veeeeeeeeeeeeeeeeel te weinig :$:(

Was ik niet blij mee :x

5. Humava

Humava Niet meer actief

Portemonnee, agenda, telefoon, sleutels, deo, geurtje, kauwgom en heeeeeeeeel veel bonnetjes en papiertjes.

6. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    portemonnee, telefoon + oplader, sleutels, agenda, deodorant, flesje water, paracetamol, kauwgom, bonnetjes, pennen, handcrème, lippenbalsem

7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Portemonnee , agenda , make up , sleutels , deo , hele hoop troep papiertjes , bonnetjes e.d.
    Telefoon lader en zonnebril..

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Normaal: portemonee, pen, make up, lader, sigaretten, kauwgum, aansteker, lippenbalsem, telefoon, agenda, telefoonlader, nu ook mn zonnebril, flesje water. en naar school ook nog boeken, schriften en een laptop:p

9. mamadk

mamadk Actief lid

29 jul 2012
    344
    0
    16
    NULL
    NULL
    Portemonnee, sleutels, telefoon, agenda, luiers, billendekjes, creme voor billen, handalcohol, handcreme, liplenbalsem, tanpons, pijnstillers, pleisters, kleine zpeeltjez, wat te knabbelen voor de kindjes en uh... nog meer kleine troepjes

10. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    In mijn tas zit
    2 luiers, babydoekje, agenda, pen, nijntjekoekjes, ontbijtkoek, paspoorten, verzekeringspasjes en zonnebril van mij en zoon ojah ook nog een fles ranja en een pyjamapapje.
    dus mijn tas is meer een luiertas

11. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Porto met nix
    Mobiel
    Sleutels
    Stripje rennie
    En kauwgom

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Euh, medicijnen en een fles water om bovengenoemde medicijnen op elk moment te kunnen innemen. Toen ik ze nog niet nodig had, had ik nooit een tas bij me. Heb ook geen 'vrouwentas', neem altijd zo'n plastic boodschappentas mee. Heb ID, kaart van zorgverzekering en maandkaart voor het OV in m'n broekzak zitten. Verder heb ik niets nodig..

13. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Portemonnee, medicijnentasje, nagelknipper, deo-roller, zonnebril (in doosje), een paar stylo's, 2 sets sleutels (1 van mij en 1 van mijn ouders), abonnementen voor openbaar vervoer, 2 lippenbalsems en nog wat kasticketjes en oude treinkaartjes. En als ik buitenga steek ik er ook nog mijn mobiel bij.

Af en toe ook nog een paar haarrekkertjes en / of een haarspeld.
    En als er nog plaats is soms ook nog een haarborstel.
    Als ik wat meer mee te nemen heb, pak ik sowieso een extra rugzak mee en verkast die haarborstel daar naartoe.

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ohhh heel veel troep...

Portemonnee, 2e telefoon (moet mn ing app nog overzetten bij de bank op mijn nieuwe telefoon grr), toegangskaart titanic expositie en treinkaartjes van vorige week, paracetamol, heul veul bonnetjes, volle spaarkaarten efteling punten, nagellak, elastiekjes, pen, kauwgom, handschoenen van dochter, zakdoekjes, sudocreme, zetpil...

Moet m maar weer eens uitmesten :D

15. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Niets:D.
    Heb er een hekel aan om een tas mee te sjouwen.
    Ik stop meestal mijn telefoon en geld in mijn broekzak of jaszak.

16. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik heb een mega tas en ben maar heel klein..

Een e-reader. Een telefoon. Een bak medicatie waar je eng van word. Nagelknipper en vijl. Beurs. Pen. Tandpasta en tandenborstel. (Ik poets overal mijn tanden..ziekelijk) Kam. Maandverband/tampon. Deo. Babysokjes. (slaat nergens op,alleen om me hoop te geven) Denk dat ik er nu wel doorheen ben ;)

17. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Portemonnee, pen, lippen balsem, spiegeltje, kauwgom, sleutels, asprine, tampons, telefoon, wat oude bonnetjes, boodschappentas, zonnebril, post zegels en keelsnoepjes.

Als ik het zo opschrijf schrik ik er eigenlijk zelf van wat ik allemaal in mijn tas heb zitten haha.

18. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Sleutels, telefoon, portemonnee, haarborstel, noteboekje, pennen, en bonnetjes enz :D

19. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    6 luiers, verschoonmatje, billendoekjes, Luierzakjes, reserve setje kleding voor dochter, zoutoplossing, hydrofiel, spuugdoekje, speelgoedjes, poedertoren, flessen, zakdoekjes, telefoon, agenda, pennen, water, maaltijdreep, ziekenhuiskaart, 2 soorten labello, portomenee, potje kauwgom en kleingeld (zit geen vakje in m'n portomenee), sleutels

Ook nog losse bonnetjes van diverse winkels:p.

Ik heb een cowboysbag luiertas:p.

Mocht het ooit een keer voorkomen dat ik alleen weg ga dan haal ik alle baby gerelateerde dingen eruit en doe ik die in m'n eigen tas:p.

20. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Portemonee , agenda met pen, sleutels + Telefoon en paracetamol

En vaak als ik samen met iemand op stap ga de portemonee van diegene erbij . :p:p

Deel Deze Pagina