SCHRIK NIET. ik heb mij een telefoon gekocht whahahaha. maar nu heb ik dus whatsup erop gezet maar ik heb momenteel nog geen bb bundel dus ik wil het voorlopig even uit zetten als in de deur uit ga. anders gaat het van mijn beltegoed af want het blijft contact maken met internet en daar zit ik niet op te wachten!. maar nu hoe zet ik dat ding uit! ik ben nu al geneigt ding tegen de muur aan te gooien want het lukt me niet:x. dus help
Volgens mij moet je dan gewoon je internet uit zetten, volgens mij kan je je whatsapp niet zo uitzetten dacht ik!
Klopt, whats app maakt gebruik van internet, net als msn messenger. Dus als jij internet uit zet, kan je niet meer appen, of ontvangen. Tip heb je thuis wifi ? Scheeld n hoop digi verbruik.
wifi heb ik dus het moet echt alleen maar even uit als ik de deur uit ga. hoe zet ik dat internet uit??
Als je via Wifi whatsappt dan kan je het gewoon zo laten. Als je met je modem geen bereik meer hebt dan gebeurt er niks en kan je ook niet meer internetten etc. Zo is het bij mij tenminste !!
Dat verschild per merk/type nogal. Miss n idee om helpdesk van provider te bellen, die helpen stap voor stap. Bij mij staat t onder menu-instellingen- netwerk. Daar kan je kiezen.
Zou daar niet direct vanuit gaan, vaak schakelt hij vanzelf over op het normale netwerk als je dus buiten loopt. Zou inderdaad dat uitschakelen op je telefoon, zou even onder verbindingen kijken of netwerk of hoe het ook heet.
Dat hangt dan van toestel af, want zodra ik buiten t bereik van mijn wifi ga, pakt ie automatisch 3g internet en dit gaat evt van je bundel af. Pas zodra ik weer binnen wifi kom, in winkel of thuis oid gaat ie weer terug naar wifi. Ik hoef er niets aan te doen.
oke ik ga naar verbindingen beheren. dan staat er: alle verbindingen uitschakelen mobielnetwerk aan wifi annt bleutooth uit status services wifinetwerk instellen opties voor netwerk verders alleen voor wifi en bleutooth maar dat is het niet. tis een blackberry curve ding geval volgens mij
Heb hier het van de week gedaan bij mijn vriend zijn telefoon hij wil ook alleen internet via wifi dus moet je je mobielnetwerk uitzetten.