mensen die tegen uggs zijn hoeven niet te reageren.. we weten nu wel wat jullie er van vinden!!! alvast bedankt andere meiden.. wat denken jullie van deze site? Uggs outlet rotterdam,uggs outlet nederland,uggs outlet amsterdams ben er niet helemaal uit lijkt mij niet helemaal zuivere koek? groetjes!
Toevallig vd week ook op een andere site van hun gekomen ( google'de op de ugg outlet en kwam daar terecht. ) Maar volgens mij is alles vertaald via een translater. Net zoals "home" is daar thuis. Dat zou hier ook gewoon home zijn. Of homepage.
Nep Betrouwbare sites: Schoenen & Laarzen online kopen bij Van den Assem Schoenen Www.cosmiccowboys.nl Www.bysmiths.nl Betsypalmer.nl Jammer dat je nu pas uggs wil. Vorige maand was het overal 50% korting op internet Had je oa de bailey button triplet van 280 voor 140 En de gewone bailey button ook voor 130 Ook handschoenen en sjaals Woon je in Amsterdam/Rotterdam in de buurt? Kijk dan eens bij van den assem schoenen, cosmic cowboys, Betsy Palmer, etc. In de winkel is het nog wel korting
Ook goed om een fake site te spotten: ugg jimmy choo online,ugg herenslippers,ugg classic short sparkles-UGG Weather Boots Hier zie je oa dat ze de nightfalls in verschillende kleuren verkopen. De nightfalls zijn alleen in chestnut uitgebracht en zo weet je dus ook dat de site nep is, maar dat zie je eigelijk al meteen hier
Ik hoefde niet eens te scrollen. Zag het meteen aan de Nightfall die in alle kleuren wordt aangeboden. Das altijd nep.
Aaah, ik heb ook Uggs gevonden die ik leuk vind!! Haha, maar wilde even het Uggs topic doorstruinen, maar ik kan 'm nergens vinden en als ik zoek dan lukt het ook niet . Wie kan mij helpen? Bedankt!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/301064-ugg-australia.html Of moeten we een paar uggs voor je opsporen?
Bedankt! Nee, ik heb de Ravenna gevonden, die zijn echt gaaf!! Hopelijk vind ik wat ervaringen in het topic .