whatsapp betalen

Discussie in 'De lounge' gestart door Happy, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik moest hem eigenlijk in dec 2011 verlengen/kopen, maar opeens is er verlengd en nu staat de datum op mei 2012

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Misschien proberen ze het...en verlengen ze uiteindelijk gewoon zelf. Het is het afwachten waard (nogsteedsdiezelfdesterretjes)

3. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    je moet idd een paypal account aanmaken, en dan staat daar ergens dat je je account kunt koppelen aan je bankrekening..dan vul je je gegevens in.. krijg je binnen een paar werkdagen 2 bedragen op je rekening gestord van paypal (ik geloof tussen de 0,01 en 0,99 maar weet het niet meer zeker is al tijd geleden..)
    zodra je die hebt kun je bij je paypal account dit bevestigen door die 2 (vooraf onbekende ) bedragen in te vullen..
    dan word je account geactiveerd. en als je dan met je emailadres inlogt op je paypal account kun je daar betalingen mee doen...
    dus als er niet genoeg of niks op je rekening staat van paypal geeft hij automatisch aan via automatische incasso van je bankrekening..
    staat er wel voldoende op je account (omdat je vanaf je bank een bedrag naar paypal gestord hebt) dan word het meteen verwerkt en is je betaling ook meteen binnen bij de ontvanger..

met automatische incasso duurt het een paar werkdagen voor het van je bank af is meestal, en dan nog wel een dag of 5 (soms langer soms korter) voor het verwerkt is naar de ontvanger...

in begin wist ik niet dat iker ook geld op kon zetten dus had ik alles via incasso gedaan en nu doe ik dat tegenwoordig niet meer omdat het dan zo lang duurt voor de leveranciers mijn geld hebben haha (en ikd us mijn spullen)

maar als je het verder nooit gebruikt zou ik het mooi zo even doen, heb al vaak gehad dat ik net niet genoeg erop had gezet.. had ik het bedrag via valuta.nl omgerekend wat ik moest betalen van dollar naar euro en dan kwam ik door de wisselkoers die paypal aanhoud net iets te kort :s

als je via incasso doet weet je tenminste zeker dat je niet met teveel of te weinig geld zit op je rekening ;)

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb mn BB al meer als 2 jaar en nog steeds gratis WA heb er nog nooit voor betaald:(:(:(

Ook nog nooit moeten verlengen ofzo

5. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Ik wist het niet!
    Dus dankjewel!!
    Mn gratis whatsapp verloopt in april.
    Wel vaag, want ik dacht dat het gratis was.

6. tulip

tulip Niet meer actief

whahaha

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik kon tot december 2011, maar inene bericht: Uw gratis gebruik is verlengt tot juli 2012.

ehm ok:p

8. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Dankjewel Stampvamp voor de duidelijke uitleg. Hier kan ik wat mee.

Ja ik wist ook niet dat ik er voor moest betalen hoor, maar heb hem net geupdate en toen zag ik staan dat hij over 2 maanden ongv verloopt en ik hem moet verlengen. Kan ook wachten met verlengen en kijken wat er dan gebeurd maar dat risico wil ik eigenlijk niet lopen, gebruik het erg veel

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    je komt gelukkig ook niet slim over want het gaat op telefoonnummer.

10. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Devil, wanneer kreeg je die bericht dan ongv? Een week van te voren of eerder?

11. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land

Haha

12. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    2 dollar is volgens mij iets van € 1,60 misschien iets minder. Ik gebruik paypal wel vaak, vooral ook voor ebay. Gebruik het eigenlijk alleen als tussenstation, er staat dus nooit geld op. Maar dan nog is het geld binnen 1 of 2 dagen afgeschreven. Gaat onwijs snel.
    Ik heb mijn google-account aan mijn creditcard gekoppeld trouwens, vond ik makkelijker toen (en denk dat ik niet wist dat het ook via paypal kon :) )

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    2 weken vantevoren.

14. silvermist

silvermist Niet meer actief

zo en bedankt :(:x

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je wilde toch niet slim overkomen? :D
    Das gelukt *was toch een grapje!*

16. silvermist

silvermist Niet meer actief

uhuh ;) moet volgens mij elk woord gaan ontleden tegenwoordig voor je het post en iemand het er weer uitpikt

17. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land

Oke, nou ben benieuwd

18. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ff antwoord op vraag waarom bij iPhone Niet hoeft te verlengen. Je betaald eenmalig een bedrag in de AppStore 0,79€ ( heb ik niet betaald whatsapp was toen gratis app van de dag) en dan heb je voor altijd whatsapp zit niet gebonden aan jaren

19. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Lang leve de Iphone.:D
    Hier loopt ie ook niet af of zoiets.

20. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ah vandaar dat ik geen einddatum kon vinden in m'n Iphone ;)

Deel Deze Pagina