whatsapp betalen

Discussie in 'De lounge' gestart door Happy, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Brood was ook een voorbeeld,
    Gaat er meer om dat sommige het er niet voor over hebben, zoals ik hier boven al typte.

Las net dat viber er nog niet is voor blackberry, jammer

2. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    graag gedaan! ik zou toch wel even afwachten aangezien meerdere posts hier staan dat het gratis nog verlengd is ;) wie weet kun je er nog een aantal maanden gratis aan vast plakken :)
    ik heb zelf mijn smartphone pas een maand of 4 en wist ook niet dat het niet altijd gratis was :)

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Ik kreeg laatst ook een whats app berichtje met dat het gratis is verlengd tot 16 juli.
    Ik zou het pas gaan aanschaffen als die het echt niet meer doet.
    Misschien verlengen ze die van jou ook wel...

4. mveenzoon

mveenzoon Actief lid

11 jan 2010
    178
    0
    0
    Ik moest op de nokia die ik had whatsapp opnieuw doen(was verlopen tel overgenomen van iemand) nou ik heb niks betaald hoor al stond dat er wel de melding
    nu op samsung galaxy 2 plus staat ie gewoon op gedownload en hoef pas 17 sept weer opnieuw te doen

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Vraag me toch af hoe het dan komt dat mijn whatsapp pas verloopt in 2020? Heb de telefoon sinds begin januari en toen er ook pas opgezet.. Wel op mn vorige telefoon gehad met hetzelfde telefoonnummer..

6. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Vreemd dat er zoveel verschil inzit met wel of niet betalen. Mijn whatsapp is ook ineens een half jaar verlengd. Ben hem nu aan het upgraden, hopelijk verlengd ie hem weer ;)

Deel Deze Pagina