Whatsapp eigenaar van je berichten en foto's?!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kim11, 23 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja, eigenlijk wel :D Lijkt me leuk voor hem, voor later! Maar ik ga het niet opzoeken d.m.v. een castingbureau ofzo.

2. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    +1!

3. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Volgens mij was dit al het geval ver voordat het overgenomen werd, heb dit bericht een jaar of 2 terug ook gelezen. Niks nieuws dus ;)

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Gewoon investeren in een ouderwetse fotoprinter, afdrukken en zelf verspreiden aan wie jij wilt... klaar. Zelf baas over eigen foto´s...:D

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.848
    19.216
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Gebruikersovereenkomst:

Maar als ik het goed begrijp hoort bij de Status Submissions alleen je statusbericht en profielfoto en niet de inhoud van je berichten (tekst, foto's, filmpjes en geluiden die je verstuurt.
    Of lees ik onderstaand stuk verkeerd?

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.848
    19.216
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Overigens staat in de Terms of Service ook dat kinderen onder de 16 geen gebruik mogen maken van WhatsApp... :D
    Ik denk dat een groot deel van onze puber-bevolking ter plekke dood neervalt als we dat gaan afdwingen haha.

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik las het meer als dat ze van kinderen helemaal niets opslaan, ook geen adreslijsten enzo.

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.848
    19.216
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Je hoeft toch bij whatsapp je geboortedatum helemaal niet op te geven? :(

9. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Volgens mij ook niet? Krijg je niet bij het installeren een dingetje met hierbij verklaar ik 16 jaar of ouder te zijn? (Ik weet t niet meer...)

10. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Is toch overal wel een beetje. Op FB hetzelfde. Daarnaast jat iedereen van alles van elkaar. Zijn al zo vaak foto's van mij gepubliceerd zonder dat ik er wat van wist. Zelfs kranten jatten gewoon foto's zonder toestemming te vragen. Vroeger kreeg je daar nog voor betaald nu doen ze dat alleen nog als je achteraf gaat zeuren.
    Maar denk dat het ze echt wel gebruikers gaat kosten wanneer whatsapp besluit die fotootjes te gaan gebruiken. Overigens zijn dit allemaal kleine fotootjes daar kunnen ze helemaal niks mee. En als ze mijn rawbestanden willen kunnen ze de pot op :p

11. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Dan maar weer ouderwets brieven gaan schrijven.
    Is dat ook weer opgelost! ;)

12. linde90

linde90 Niet meer actief

met die postbezorging van tegenwoordig is dat ook maar de vraag:D

13. Islah

Islah Niet meer actief

Of gewoon geen foto's versturen

14. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Alles wat op een digitaal voorwerp staan kan achter haalt worden.. ongeacht of t verzonden is of niet.. ook je sms'jes blijven bestaan bij je provider.. op een server waar normaliter nooit naar gekeken wordt of jij moet wat op je kerfstok hebben ;)

In deze tijd ben je niet meer 'veilig' omdat je vrijwel niet meer kan zonder digitale apparaten in deze tijd!

15. Islah

Islah Niet meer actief

Dat denk ik ook. Gewoon voorzichtig zijn, en zeker niet alles delen waarvan je wil dat het gewoon privé blijft. Whatsapp gebruik ik niet zoveel, maar als ik het al gebruik zijn het vaak korte en snelle berichtjes als: kan ik komende week donderdag langskomen, of hoe gaat het en dat soort dingen.

Deel Deze Pagina