Grr even afreageren. Bestel ik afgelopen vrijdag een zwembad, kreeg ik te horen dat het zaterdag geleverd zou worden. Helaas levering gemist(eigen schuld dikke bult) Dus kwamen ze het vandaag opnieuw aanbieden tussen 8.00 en 10.00. Ml speciaal uit bed zodat we het niet zouden missen. Kom ik om half 1 beneden, geen zwembad. Niemand geweest. Ik bel het bezorgbedrijf: helaas we zijn het kwijt. Ben ik niet blij mee, klim in de telefoon en belhet bedrijf waar het zwembad vandaan komt, geven ze als reden dat m'n adres niet klopte. Dus ik geef dat dat kul is want afgelopen zaterdag wisten ze het nog te vinden en de bezorgservice geeft aan dat het kwijt is. Dus ze namen ze zelf contact op met de bezorgservice. Nu kreeg ik te horen dat het zwembad ineens stuk was. Maar geen zorgen, ze konden wel een nieuwe bestellen en dat zou dan morgen geleverd worden. Oeps, dat gaat ook niet door, want het is ineens ook niet meer op voorraad. Op alle websites is dit type zwembad natuurlijk uitverkocht, maar gelukkig nog 1 gevonden die het kan vinden en krijg ik woensdag eindelijk mijn zwembad. Kan ik even afkoelen, heb me van binnennzo boos zitten maken. (Uiteraard niet op de telefoniste, want die kan er niets aan doen).
Ooh ja dat is wel irritant ja..! Snel afkoelen want met dat warme weer kun je geen extra hitte gebruiken.....!
Zéér irritant inderdaad! Hier al vaker meegemaakt dat ik dringend op een pakketje zit te wachten en uiteindelijk te horen krijg of in het overzicht zie dat het pakket retour is daar het adres niet zou kloppen?!? Dikke onzin aangezien het een woning van ik weet niet hoe oud is (in ieder geval geen nieuwbouw) en iedere vooroorlogse tomtom het gewoon kan vinden.
Ik hoef nooit iets te bestellen bij bol.com Het is alsof ze denken als ze mijn naam weer zien: gooi maar weg! Van de 10 zendingen heb ik er 2 aangekregen. De andere 8 waren kwijt, constant vertraagd, niet leverbaar. De rest van mijn familie en vrienden kan hetzelfde bestellen en krijgt alles binnen.. Ik zeg daarom altijd dat ik daar op een lijst sta ofzo altijd een nieuw trucje met mijn bestelling
Denk dat de bezorger ook in de gaten had dat alle zwembaden na dit weekend waren uitverkocht... Ik hoop dat je er alsnog snel eentje krijgt geleverd.
vanochtend kwart voor 10 ging de bel. Staat mijn zwembad voor de deur!! (Met bezorger). Had ik vervolgens 2 keuzes, 1 ik bel het bedrijf waar ik hem heb besteld niet en hoef niks te betalen. (Want alles was inmiddels geannuleerd, geen kip die er achter was gekomen volgens ML). 2 ik bel het bedrijf wel en ben eerlijk. Inmiddels heb ik het bedrijf gebeld en het blijkt maar weer dat eerlijkheid het langst duur, kreeg namelijk een korting Van 43 op het zwembad nu