Broer en schoonzus krijgen volgende week sleutel van hun huis. Nu wil ik een cadeaumand geven (beetje zoals een kraammand) WIe heeft er leuke ideeen wat ik erin zal stoppen? Bedankt vast voor de hulp.
Je kan ook in een thema werken. Dus bv een schoonmaak pakket met emmers, doekjes, schoonmaak middelen etc Of een etenswaren pakket. Leuk aan te vullen met lang houdbare dingen als kruiden etc
Koffie en/of thee pak koekjes plantje ofzo schroevendraaier/kwasten/afplaktape/schuurpapier etc. voor het klussen kadobon van Albelli voor een fotoboek rol duct tape (komt altijd van pas) verhuisfittingen zoiets?
peper en zout setje flesje wijn met 2 glaasjes chocolaatjes toast met kaasje kaarsjes klein spelletje voor 2 personen
Ik kreeg een 'overlevingspakket' Pasta, saus, kruiden, rijst, appelmoes allemaal dat soort dingen, erg leuk. Plus een boekje koken en schoonmaken voor dummies.
Uhh even denken wat is handig/leuk als je een sleutel krijgt en evt. moet klussen: * Vrolijke schoonmaakdoekjes * afplaktape (op de een of andere manier heb ik altijd tekort als ik ga schilderen ) * vrolijke papieren/plastic bekertjes + drinken * koffie/thee * lekkere koekjes / snacks * kaarsen/ waxinelichtjes * plantje voor binnen of buiten (bijv, bloembollen in mand) * handcreme (voor droge handen van terpentine /schoonmaken) * naambordje of huisnummer Leuk idee en lief van je!
Iets waarmee ze een romantisch eerste avondje in hun nieuwe huis kunnen vieren? Wijn, glazen, hapjes, dvdtje, plaid voor op de bank?