Is het gratis te downloaden dan? Op mijn foon kan ik het downloaden ( Samsung Galaxcy) maar daar staat dat het eerste jaar gratis en daarna $2.00???
Juist, dat zijn dus de kosten die na het eerste jaar berekend worden. Ik vraag me dan af, als je binnen een jaar de app weer deinstalleert, betaal je dan nog steeds die kosten na het eerste jaar, omdat je er wel een jaar gratis gebruik van hebt gemaakt?
Ik denk dat ze het registreren per telefoonnummer? Ik kan hem niet installeren op de HTC Tattoo, omdat die een afwijkende schermafmeting heeft...
De eerste keer als je t download kun je het een jaar gratis gebruiken. Daarna betaal je. Maar hoeveel van ons gaan na een jaarabbonnement over naar een nieuw toestel? dan heb je dus volgens mij ook weer een gratis jaar Whatsapp. Ik vind het helemaal ideaal. Het werkt hetzelfde ongeveer als Blackberry Messenger (pingen). Alleen is het soms wel heel veel "inkomende post".. Pingen, Whatsapp, Sms.. Multitasken he! Maar ideaal, en in tegenstelling tot sms is het gratis als je al zo'n internetbundel onbeperkt voor ongeveer 10 euro hebt.. Scheelt toch.
Is dat per JAAR? ik had geen idee of t per maand of per jaar is.. Maar inderdaad, dat stelt echt niks voor! haha!
Xochi, mijn man kan het ook niet installeren. SE C905 Iig heeft het mij al een hoop kosten bespaard met een kletsgrage collega die ik inmiddels als mijn vriendinnetje kan beschouwen, kunnen we heel de dag door kletsen!
ik gebruik het ook sinds een paar weken, werkt prima! Bijna iedereen in mijn contactenlijst heeft het gelukkig
Je kan ook KIK messenger proberen. Lijkt wat meer op pingen omdat je daar een gebruikersnaam moet invoeren. Het gaat dan dus niet op telefoonnummers uit je contactenlijst maar op gebruikersnaam. Is handiger wanneer je wel wilt chatten maar niet je mobiele nummer wil uitgeven. Is volgens mij ook gratis. Succes..
Als je al een internetabonnement hebt, wat is dan de toegevoegde waarde? Ik kan gewoon mailtjes sturen. Al mijn vriend(inn)en met een smartphone hebben daar ook mail op...