Whatsapp nu niet meer gebruiken??

Discussie in 'De lounge' gestart door Koali, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Stop jij met Whatsapp gebruiken?

1. Nee, zou niet weten waarom.

2. Nee, maar ik let wel op wat ik er nu op zet.

3. Ja, ik ga op zoek naar een andere app.

4. Weet ik nog niet/anders..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ja heb je dat nog niet gemerkt dan?? :D

Hier ook gewoon whatsapp, ik doe er niks vertrouwelijks mee, heb hier geen facebook ook. En de foto's, idd alleen van het mislukte eten!

2. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
  3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.157
    8.132
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik blijf gewoon bij mijn lieve whatsappie

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Als je bang bent dat je gegevens door verkocht wordt oid moet je geen internet of whatsapp of dit soort middelen meer gebruiken. Ook telefoons kunnen ze afluisteren.
    Ik blijf het gewoon gebruiken dus.

5. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Goed dat ik dat nu weet!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Aan die was van jou dus:p

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik blijf bij whatsapp. Om nou constant andere dingen te gaan gebruiken, heb ik geen zin in!
    Ik verstuur geen wachtwoorden en geen naaktfoto's, dus heb vrij weinig te vrezen denk ik :p

8. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Precies! Dit doe ik ook alleen maar

En mijn foto mogen ze best gebruiken. Lekker boeiend!
    Ik ben niet belangrijk. Heb geen boeiende informatie. Dus als ze willen weten wat ik vanavond eet. Dus als ze willen weten, kijken ze toch lekker

9. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha:D

10. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Gewoon oppassen met wat je via internet verstuurd. Niks is veilig op het internet.

11. tuc

tuc Niet meer actief

O nee hoor als meneer fb;) wil delen met de wereld dat mijn zoontje kan lopen en mijn dochter een sticker met zwemmen heeft verdiend moet tie dat vooral doen. O ja en dan weet tie ook gelijk dat we nloemkool eten vanavond.

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

En zo krijg jij dan misschien wel weer folders van winkels waar de bloemkool in de aanbieding is!!! Hoe makkelijk is dat!!

Ik zeg delen die foto's!!! :D

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hier net zo, ik gebruik Whatsapp niet voor vertrouwelijke dingen, dus ik blijf het gewoon gebruiken.

14. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Ik blijf ook gewoon lekker bij Whatsapp. Het voordeel van Telegram is wel dat je het ook op je pc kan gebruiken, maar heb niet zo de behoefte om daar gebruik van te maken. FB heeft ook een chat functie.

Bij alle gratis diensten waar je gebruik van maakt, kun je er vanuit gaan dat jij het product bent dat ze verkopen, zo ook met whatsapp en/of facebook. Kan gaan om algemene gegevens als "zoveel vrouwen tussen de leeftijd van 18-30 maken gebruik van... of vinden ... leuk", maar ook voor gerichte reclame.

Werkt bij Google ook zo. Die weten zoveel van je en richten hun reclame's daar gericht op, zelfs wanneer je automatisch aanvullen aan hebt staan zul je merken dat hij eerst zoekresultaten bij jou in de buurt oppert, of zoekresultaten gelinkt aan jouw hobbies oid.
    Bij Google is het nu zo dat zij bezig zijn met onderzoeken hoe zij kunnen voorspellen wat jij over een half jaar oid leuk gaat vinden dmv wat jij opzoekt. Het schijnt dat door wat jij zoekt op Google, zij al kunnen voorspellen bijv dat je zwanger bent. Je zoekgedrag verandert daardoor en zij zullen je gericht reclames gaan sturen via internet.

15. tuc

tuc Niet meer actief

Haha nou prima hoor..dat eten we graag:)

16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Van mij mogen ze lezen wat ik de zeggen heb. Ik heb niets te verbergen.
    Betreft de persoons gerichte reclame. Ach, er zijn ergere dingen in de wereld.

Iemand in mijn omgeving gooide op dat 'ze' (geen idee wie 'ze' is. FBI of zo) jou gesprekken tegen je kunnen gebruiken, en je zo kunnen oppakken. .. vond ik een interessante gedachtegang. Maar ook daarmee heb ik zoiets van: als ze je willen oppakken dan doen ze dat ook zonder WhatsApp of Facebook. Of Linkedin, of Pinterest, of Gmail account.

Dus.. tot zover mijn mening :D

17. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Trouwens, ik heb liever dat commerciële bedrijven mijn gesprekken opslaan dan overheidsinstanties. Omdat tweede wereldoorlog en zo.

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welnee, alsof je berichten ergens 'veilig' zijn. Ik heb het gewoon niet over rare dingen en stuur geen rare foto's, dus zou niet weten waarom ik er een probleem mee zou moeten hebben..

19. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies, dit ;)
    Je gegevens zijn bij Telegram ook niet veilig, beetje naïef als je dat denkt.

20. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het boeit mij niks...
    Of ben ik nou heel naief :)

Zal me een worst zijn dat fb onze koetjes kalfjes teksten leest...

Deel Deze Pagina