Ja als je niets te verbergen valt maakt het toch geen bal uit wat ze ermee doen, denk je nou echt dat ze huisvrouwenpraat interesant vinden om te gaan volgen hihi en lijkt mij dat je ook geen naakte foto's ofzo van je kids maakt en over de whatsapp verstuurd. Ik vind soms mensen erg paranoia, alles is openbaar op internet als je daar niet tegen kan moet je niet gebruiken of er naar handelen. Ik heb hem geinstalleerd (Telegram) uit nieuwsgierigheid en omdat vast andere mensen dat ook gaan doen dus we zien wel,,,
Juist, dit! Als je niet wil dat "men" gegevens van je heeft, of ze nu vertouwelijk zijn of niet, dan zou je alleen nog maar face-to-face iets tegen elkaar kunnen zeggen. Na alle nieuwsberichten van de laatste tijd over afluisterpraktijken zou je niks meer kunnen doen. Zolanng je niet te vaak het woord "terrorist" of "bomaanslag" laat vallen in je berichten zal het wel meevallen... Oh, nu kan zelfs dit bericht kan later tegen me worden gebruikt! Nee hoor, ik blijf what's app gewoon gebruiken, pas als mijn hele contact lijst over is op iets anders, ga ik mee... Ik hobbel er toch altijd al achteraan met dat soort dingen, dat zijn mijn vrienden wel gewend...