Als je je mobiel op de computer aan sluit dan zie je allemaal mappen. Als je van de oude de back up had gemaakt, waar heb je die dan gemaakt ? Want via je computer kun je de whatsapp map kopieren. Is heel simpel... Maar dus afhankelijk waar je back up is ?
Die heb ik op mijn microsoft account opgeslagen. Maar via een Windows telefoon kun je alleen uploaden vanaf myspace
Als het goed is en je sluit de telefoon aan met kabel op computer kun je alle mappen van je telefoon zien
Bedankt voor de reacties meiden. Ik heb het anders opgelost. Bedacht me ineens dat ik een gebruikte telefoon had besteld. Ik heb een nieuwe ontvangen. Die wilde ze niet terug nemen omdat de zegel van de verpakking verbroken is. Dit mag bij een tweedehands telefoon. Maar met een nieuwe niet. Heb ze gemaild en aangegeven dat dat niet mijn probleem moet zijn. Heel aardig dat ze een nieuwe telefoon sturen. Maar als dit niet in overleg gegaan is val ik terug op de gemaakt afspraken. Dus de afspraken die horen bij een tweedehands telefoon. Heb net een mail terug gekregen dat ik de telefoon terug mag sturen
Nog bedankt voor jullie hulp Heb uiteindelijk maar een nieuwe telefoon besteld. WhatsApp + gesprekken zijn nu hersteld Alleen nog mijn contacten herstellen. Iemand nog een idee over hoe dat gaat?