Whatsapp verlengen zonder Paypal of google account?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fuchsia, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Ken je niemand met een creditcard die je 2 euro in de hand geeft?

2. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Nee, anders had dat idd een goede optie geweest!

3. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    volgens mij kan je m er gewoon afgooien en dan opnieuw erop zetten.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    heb ik ook gedaan inderdaad!

5. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    ik heb nog tm nov dus dan probeer ik dat ook ja!

6. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ben hem nu aan het updaten, ben benieuwd of het echt zo is

7. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Tja ik heb geen bb, maar hoop dat het lukt voor je ;)

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Desnoods kun je ook heel simpel een paypallaccount aanmaken en aan je bankrek koppelen. Heb dat zelf ook, oa voor ebay aankopen.

9. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Geprobeerd, maar dat duurt 4 werkdagen voor ik het kan gebruiken?

10. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Daarom heb ik kakaotalk. Betere user interface, makkelijker te handlen en het is gratis. Ik hou niet zo van betalen :p

Paypal kan je overigens wel makkelijk aanmaken hoor. Via je bankrekening moet je dan 1 cent overboeken om te verifieren.

Je kan ook virtual creditcards aanmaken. Dan kun je die gewoon als creditcard gebruiken alleen moet je er wel van te voren een bedrag op storten. Als je een 10tje doet is dat vrijwel risicoloos. Ik hoor er goede dingen van in ieder geval.

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ken je echt helemaal niemand met een creditcard die dat even voor je wil betalen? :$ Tsja, dan maar een PayPal account aanmaken of een creditcard aanvragen, is sowieso erg handig lijkt mij. :)

12. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Tja kan je grote ogen opzetten, maar denk je echt dat ik dit topic zou openen als ik iemand kon met een creditcard?
    En zoals je op vorige blz kan lezen heb ik er eentje aangemaakt maar kan ik die over 4 werkdagen pas gebruiken;)

13. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Verwijderen en opnieuw installeren heeft helemaal geen zin :( Ik verwijder'm regelmatig omdat'ie vastloopt of de berichten niet meer verstuurt. Na'm opnieuw te installeren doet'ie het wel weer.
    Maar dan staan (gelukkig) al m'n berichtjes er nog in en staat er nog steeds 'verloopt op 21 maart 2012'. Daar trappen ze niet in dus :D

Hier ook geen creditcard en ga'm ook niet aanschaffen 'omdat het wel's handig is' :p. Dus van te voren maar Paypal aanmaken dan.

@TS, je kan'm dan toch gewoon over 4 dagen verlengen?? Aangezien hij bij mij zelfs na verwijderen nog berichtjes bewaard (BB bold 9700) Doet'ie dat bij jou vast ook wel, je kan alleen ff 4 dagen niet sturen/ontvangen...

Succes!

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Is het al gelukt inmiddels? Anders betaal ik het wel voor je, als dat lukt op afstand. Een creditcard aanvragen duurt nl. langer dan 4 dagen meestal. ;)

Ik ben alleen verbaasd dat er niemand in je omgeving is die wèl een creditcard heeft, hoe doen jullie dat dan met hotels reserveren, auto huren, dingen betalen in het buitenland? :( Ik ken juist weer niemand die GEEN creditcard heeft! :D

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zoals ik al zei op twitter, naar mijn weten is whatsapp gratis en is dat de reden (evenals met ping) dat de verschillende providers internet duurder willen maken. Omdat ze er niks aan verdienen...

@nikki wij hebben ook geen creditcard, nooit gehad en ga er ook nooit 1 aanschaffen..

16. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Wij huren geen auto's, hotel reserveer ik bij reisbureau of zelf online en betalen in het buitenland kan ik met mn pinpas ;)

Maar goed vroeg me ook af of het al gelukt was?!

17. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Het is 1 jaar gratis daarna moet je ervoor betalen maar ong 1 euro voor een jaar dus is nog steeds supergoedkoop!

18. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    nog nooit van gehoord hoor..

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Good for you.. wij hebben geen creditcard, niemand die wij kennen en kunnen perfect hotels reserveren, auto's huren en dingen betalen in het buitenland (zou niet weten waarom je daarvoor een creditcard zou moeten hebben). Wil ze niet in mn huis hebben.

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    "Ze" bijten niet hoor. Is verder niks engs aan een creditcard. ;)

Deel Deze Pagina