Desnoods kun je ook heel simpel een paypallaccount aanmaken en aan je bankrek koppelen. Heb dat zelf ook, oa voor ebay aankopen.
Daarom heb ik kakaotalk. Betere user interface, makkelijker te handlen en het is gratis. Ik hou niet zo van betalen Paypal kan je overigens wel makkelijk aanmaken hoor. Via je bankrekening moet je dan 1 cent overboeken om te verifieren. Je kan ook virtual creditcards aanmaken. Dan kun je die gewoon als creditcard gebruiken alleen moet je er wel van te voren een bedrag op storten. Als je een 10tje doet is dat vrijwel risicoloos. Ik hoor er goede dingen van in ieder geval.
Ken je echt helemaal niemand met een creditcard die dat even voor je wil betalen? Tsja, dan maar een PayPal account aanmaken of een creditcard aanvragen, is sowieso erg handig lijkt mij.
Tja kan je grote ogen opzetten, maar denk je echt dat ik dit topic zou openen als ik iemand kon met een creditcard? En zoals je op vorige blz kan lezen heb ik er eentje aangemaakt maar kan ik die over 4 werkdagen pas gebruiken
Verwijderen en opnieuw installeren heeft helemaal geen zin Ik verwijder'm regelmatig omdat'ie vastloopt of de berichten niet meer verstuurt. Na'm opnieuw te installeren doet'ie het wel weer. Maar dan staan (gelukkig) al m'n berichtjes er nog in en staat er nog steeds 'verloopt op 21 maart 2012'. Daar trappen ze niet in dus Hier ook geen creditcard en ga'm ook niet aanschaffen 'omdat het wel's handig is' . Dus van te voren maar Paypal aanmaken dan. @TS, je kan'm dan toch gewoon over 4 dagen verlengen?? Aangezien hij bij mij zelfs na verwijderen nog berichtjes bewaard (BB bold 9700) Doet'ie dat bij jou vast ook wel, je kan alleen ff 4 dagen niet sturen/ontvangen... Succes!
Is het al gelukt inmiddels? Anders betaal ik het wel voor je, als dat lukt op afstand. Een creditcard aanvragen duurt nl. langer dan 4 dagen meestal. Ik ben alleen verbaasd dat er niemand in je omgeving is die wèl een creditcard heeft, hoe doen jullie dat dan met hotels reserveren, auto huren, dingen betalen in het buitenland? Ik ken juist weer niemand die GEEN creditcard heeft!
Zoals ik al zei op twitter, naar mijn weten is whatsapp gratis en is dat de reden (evenals met ping) dat de verschillende providers internet duurder willen maken. Omdat ze er niks aan verdienen... @nikki wij hebben ook geen creditcard, nooit gehad en ga er ook nooit 1 aanschaffen..
Wij huren geen auto's, hotel reserveer ik bij reisbureau of zelf online en betalen in het buitenland kan ik met mn pinpas Maar goed vroeg me ook af of het al gelukt was?!
Het is 1 jaar gratis daarna moet je ervoor betalen maar ong 1 euro voor een jaar dus is nog steeds supergoedkoop!
Good for you.. wij hebben geen creditcard, niemand die wij kennen en kunnen perfect hotels reserveren, auto's huren en dingen betalen in het buitenland (zou niet weten waarom je daarvoor een creditcard zou moeten hebben). Wil ze niet in mn huis hebben.