Whatsapp verlengen zonder Paypal of google account?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fuchsia, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb al jaren een blackberry maar heb nooit voor WhatsApp betaald, wat gek :p

2. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Haha, lekker vreemd dan!! :D
    Er staat ook gewoon in de voorwaarden van het programma (whatsapp dus) dat het een jaar gratis is en dat er daarna 1,99 per jaar voor betaald moet worden.
    Lijkt me dus geen trucje van de providers om extra geld aan te verdienen...
    Zou wel lekker zijn als'ie bij mij ook gewoon na 21 maart door blijft lopen.... :p We zullen zien! :D

3. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Wij hebben ook geen creditcard hoor ;). En ik wil er ook geen een. Ik zit heel veel in het buitenland maar met de tegenwoordige betaalpassen kun je prima wegwijs zonder CC.

4. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Ook voor android. Ik heb hem een tijdje geleden gedowned en toen kreeg ik ook het bericht 'eerste jaar gratis, daarna 1.99 dollar'.

5. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb android en heb dit niet gehad, heb net nog even gekeken of er een einddatum staat en dat is 6 augustus 2020 bij mij! Zouden het dan nieuwe voorwaarden zijn? Ik heb hem 23 maart dit jaar gedownload.

6. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Sorry voor mn late reactie, was een dagje weg in Slagharen dus vandaar nu mijn respons!

Hij doet het nog, kan gewoon whatsappen met MissyZuilen dus ik wacht het nog wel even af!

Deel Deze Pagina