hoi ik zag vanochtend op mijn mobiel ineens een bericht verstuurd vannacht op 2.00 naar mijn vriend of hij mij wou bellen maar ik sliep toen al nou vraag ik mij af kan dit een fout zijn of heb ik een bericht in mijn slaap verstuurd ofzo hij kreeg hem pas vanochtend zag ik omdat ik mijn Wi-Fi altijd uit zet s nachts vind t echt raar dit want kan me er niks van herinneren dat ik een bericht heb verstuurd zo laat bedankt alvast
Ik heb dat ook wel eens snachts gedaan. Alleen dan niet een normaal bericht maar iets over een groene muts en het strand..
dat is wel grappig dan hahaha maar dan weet je dat je t waarschijnlijk echt in je slaap hebt gedaan ik twijfel echt erg eigenlijk omdat ik me niks kan herinneren
Misschien in je slaap, maar kan ook een virus zijn. Alleen stuurt die meestal dan een link mee om de ander ook te besmetten.
Misschien berichtje dat ooit is blijven hangen omdat er geen verbinding was en nu alsnog verstuurd? Mocht iemand je tel gebruikt kunnen hebben zou ik wel even kijken of je niet ingelogd bent op Whatsapp web . Als iemand dat doet kunnen ze vanaf pc/laptop alles meelezen en versturen .
Als je het in je slaap gedaan heb is het logisch dat je je niks herinnert. Ik denk echt dat je em zelf verstuurd hebt.
Ik heb ook wel een in mijn slaap een berichtje gestuurd. 'Kersenbonbons' Hoe wat waar waarom? Geen idee.
Heb ik ook een tijdje gehad, dus mijn telefoon maar verstopt voor mezelf als ik ging slapen stuurde niks bijzonders hoor maar ik denk niet dat iedereen zit te springen om een gesprek met mij iedere nacht. Nu zorg ik dat m'n laatst gebruikte app er een is die geen berichten kan versturen (wekker bijv) zodat ik bij twijfel kan checken dat ik niet nog op Whatsapp oid ben geweest, oh en vliegtuigstand
Mijn man heeft mij een keer midden in de nacht gebeld. We hebben een compleet gesprek gevoerd samen. En de volgende ochtend wist ik er niks meer van (En ja, ik heb achteraf geckecked op mijn telefoon of het klopte wat hij zei..).
Zet voor de zekerheid even de app van AVG op je telefoon en scan hem. Kan hoe dan ook geen kwaad, een virusscanner op je telefoon. Ik heb hem er standaard op staan.
Ik heb mijn internet/wifi altijd uit staan als ik ga slapen. Maar wel hilarisch die berichten die ik hier lees