Scrapbooken?

Discussie in 'De lounge' gestart door LiittleOne, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Wie van de dames heeft er ervaring met scrapbooken?
    heb zelf ontzettend veel stickers, blaadjes met versiering erop etc etc thuis liggen, nooit gebruikt, maar nu ben ik zwanger en ik heb nog heeeel veel foto's van vroeger van mijzelf hier liggen die nog in dozen liggen.
    ik zal ze graag willen uitzoeken en inplakken.

wie heeft er ervaring mee?
    heb er wat vraagjes over..
    weet bvb niet in welk soort fotoboek ik ze het beste kan plakken, het zijn er namelijk errrrrúg veel!

2. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Volgens mij maakt het niet veel uit, bij de oudste heb ik het in een speciaal album gedaan, of tenminste.. een vierkant album, waar het vierkante scrapbook papier in kan, maar voor de jongste ga ik een normaal album gebruiken.

3. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Is idd net wat je wilt... Je hebt die vierkante, ja; is meestal toch met hoezen waar je je gescrapte vellen in kan stoppen. Maar je kunt ook net zo goed een plakboek van de Hema o.i.d. gebruiken, is ook een stuk goedkoper!

4. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik scrap al meer dan 8 jaar en heb er een winkel in gehad.
    wat wil je precies weten?
    Ik gebruik nu met onze nieuwe pup weer een 30x30cm album.
    Persoonlijk vind ik het mooier om de meeste vellen ( die 30x30 zijn ) intact te laten.
    Nog een voordeel van een scrapalbum is dat je er bijvullingen van de plastic hoezen in kan doen dmv schroeven.
    Zo kan je al snel 40 bewerkte pagina`s in een album kwijt.
    Maar je kan ook een gewoon plakboek of fotoalbum nemen.
    Het nadeel vind ik dan dat het heel erg dik wordt omdat je de rug niet kan stretchen, dus je krijgt dan snel zo`n uitpuilend album..
    Je hoeft niet eens een duur album te nemen hoor.
    een beetje scrapalbum heb je al voor 10,- met vaak 10 hoezen erin.
    Als je de kleur of print niet leuk vind kan je hem heel makkelijk pimpen met een stofje oid. ( het album kan namelijk helemaal uitelkaar )
    Doe ik ook vaak.
    Maar smaken verschillen.

5. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Ik scrap op 30,5x30,5 cm. Hier heb je ook speciale boeken voor waar je je layouts mooi in op kan bergen. Ook heb ik een paar miniboeken zelf gemaakt, daarin scrap ik op 15x15.
    Google anders is op scrapforum, daar kun je een hoop leuke voorbeelden zien.

Deel Deze Pagina