Ik weet niet of iemand het al geplaatst heeft, maar ik kwam dit tegen en ik moest huilen om het verdrietige verhaal, maar tevens om het prachtige gebaar van een doodziek jongetje dat zijn laatste maanden spendeert om zijn doodzieke vriendje te helpen om geld in te zamelen voor een therapie in Amerika. Jasper (8) uit Eindhoven zamelt geld in voor zieke vriendje Faber
Er worden ook veel benefiet-evenementen georganiseerd, en je kunt smsen. Hier staat alles op, van traject tot alles wat je kunt doen om te helpen: Faber goes USA - Home / nieuws Mooi dat het hier ook begint te 'rollen'.
We hebben geld overgemaakt. Kon mijn tranen niet in bedwang houden toen ik dit zag ... heb zelf een zoontje van 3 ... het had gewoon hem kunnen zijn ... Je zal het meemaken als uk en als gezin ...
Het is een heel triest verhaal, wij kennen faber en zijn ouders. Wij hebben natuurlijk ook de armbandjes gekocht !
Ook hier gesmst! Zal er straks nog een sturen en iedereen in mn omgeving laten doneren. Zet het ook op FB!