Gatsie, ik voel me de laatste dagen zo gaar. Ik heb allerlei vage klachten. Ik heb dat wel eens vaker en ben er een aantal jaren terug ook al een paar keer mee naar de ha geweest, maar daar ben ik toentertijd niet veel wijzer van geworden. Mocht het aanhouden dan ben ik wel weer voornemens om eens een bezoekje aan de ha te brengen, maar misschien dat er voor nu iemand is die het herkent. De klachten bestaan uit: - veel/constant honger - moe (nu is dat niet zo heel gek met 2 kleine kinderen , maar ik ben nu vermoeider dan normaal gesproken) - bij vlagen niet goed scherp kunnen zien (mijn ogen zijn pas nog opgemeten) - duizelig bij opstaan - zweverig gevoel, alsof ik er niet helemaal bij ben - zware ledematen, alsof ik ze moeilijk kan bewegen - ook praten kost meer moeite, alsof ik heel moe ben en een gesprek moet voeren Ik ben bekend met een lage bloeddruk overigens, maar zou dat alle klachten kunnen verklaren?
Ben je weleens getest op een schildklieraandoening middels bloedonderzoek? Verder passen een aantal klachten ook goed bij je lage bloedonderzoek. Maar misschien eens je bloed uitgebreid laten onderzoeken? Vervelend voor je. Ik zou in ieder geval teruggaan naar de huisarts of misschien naar een internist.
Muv honger heb ik alle klachten die je opnoemt als mijn ijzergehalte te laag is. Heb je je daar al eens op laten prikken?
Bedankt voor de reacties meiden. Ik ga binnenkort maar eens een bezoekje aan de ha brengen als de klachten aan blijven houden.
Ben ik al twee keer op getest, de vorige keren dat ik met deze klachten naar de ha ging, maar dat heb ik dus niet.
Is het niet gewoon een virusje? Er heerst momenteel weer een hardnekkig virus; veel mensen om mij heen hebben soortgelijke klachten. Het is raar weer ook; heel warm, dan weer regen...
Gewoon een algeheel bloedbeeld laten prikken, weet je in ieder geval of het daarin te zien is of dat je ergens anders moet gaan zoeken
Zou ik ook zeker doen! Vermoeidheid, zware ledematen zouden gelinkt kunnen zin aan vitamine tekort. Moest ook meteen aan schildklier denken, maar zou echt vragen om een algeheel bloedonderzoek.
B12 tekort, schildklier, suiker, vit D tekort etc, dus echt even door de molen bij de huisarts en je niet laten afschepen! Dat afwezige kwam bij mij door de B12. Ik was er wel, maar toch ook weer niet.
Erg herkenbaar! Heb exact t zelfde. Ik denk elke keer dat het een lichte vorm van hyperventilatie is. Ben wel benieuwd wat er bij jouw uitkomt.
Diabetes past wel bij alle klachten die je opnoemt. Maar het zouden ook je vitamines kunnen zijn. Ik heb eigenlijk dezelfde klachten en ik ben bekend met een b12 tekort. Zou gewoon een algemeen bloedonderzoek laten doen.
Nah, de klachten waren even wat minder, niet helemaal weg, maar wel minder, maar vandaag... Oh men...ik kreeg in de middag echt een hongeraanval met weer dat gevoel van zware ledematen. Eten hielp niet, ook na het avondeten bleef de honger. Ik heb inmiddels al worteltjes, 2 zakjes chips en een stroopwafel gegeten, maar ik heb nog steeds echt verschrikkelijke honger. Ik had eigenlijk voor vorige week een afspraak gemaakt bij de ha, maar die werd afgezegd ivm ziekte van de ha. Morgenochtend ga ik maar weer bellen voor een nieuwe afspraak, want ik word hier echt helemaal niet goed van...